snaart

         2009-02-13 @ 00:04:17 / Allmänt
är det imorn!
och jag vågar inte vänta och se vad det är som kommer hända mig asså.
den här veckan har varit heelt craazy asså

- bilen pajjar så får betala en massa för att få den att funka
- den får godkänt på besiktning nån dag efter senare på kvällen pajjar kopplingen
- och igååår hände en mycket sjuk sak haha ja blir helt galen asså!

Jag kommer till jobbet sisådär vid 09´05 öppnar upp gallret lite halv och böjer mig under
gallerian öppnar ju inte förrens 09´50 så lixom jag är bakom på lagret och håller på med saker sen går jag ut i butiken
kanske 09´20 då är det en snunne från telefon som kommer in och bara du hade besök och han sprang ut
och så var det en jävla pundare som står inne i butiken och bara trycker på en av våra bärbara datorer
ingen sida uppe eller något och bara trycker på tangenterna
Hon är heeeeelt nerpundad asså hon brukar stå utanför HM helt äcklig i ansiktet o skit
och ja ba eru dum i huvet elle ser det ut som att det är öööppet eller
hon spelar dum och jag kastar ut henne sen kollar jag lite eftersom jag ser en låda öppen och ringer butiksluren men
då är det någon som klcikar bort. jag går ut hittar ingen misstänkt sen går in i butiken ringer Butikschefen

Då kommer en till jävla pundare under gallret och ba vart e min mamma
jag ba din jävla idiot ser det ut som det är öppet eller!!!!!
tar honom till telenor och frågar om de va han som gick in från början och de va de
jag säger då ge telefonen lixom och försöker ringa på den men det ringer inte på honom
så jag visste inte om ja skulle döda killen på plats eller inte.
jag följer med ut och lixom säger vi ska vänta på din jävla morsa här, och du ska ge mobilen
och äckliga zigenaren försöker spela ba tror du jag skulle va så dum och komma tillbaka då eller
 sen han springer iväg och ja blev nojig eftersom butiken va öppen utan nån där i.
Sen kom ayna o blabla och vi visste inte vem de va förrens vi fick dem här bilderna.



och dååååå var det ju den zigenaren som jag hade haffat tfii

annars va den dagen ganska lugnt förutom att sherwan och grabbarna ville ut men jag insistera i ett nej och
var sedan tvungen att vara cab driver klockan halv två på platens såg golvet ut såhär ?!



Det va helt jääävla sjukt asså jag hatar den där jävla tjocka DJn på platens som bara står där och spelar och fattar ingenting. Ja kan inget om DJ men ja kan ändå spela plattor på gerals dj bord och de e samma sak!!!!
För det första man spelar inte samma artist två gånger asså en låt efter en annan ? vem faaaaan gör det
sen så sjukt jävla dåliga övergångar så man typ skrattar sen house en låt men nej nu byter vi till rnb då springer folk fram nej du kör vi lite funk aee riktigt pinsamt då stack vi hem vi ville inte synas bland dessa keffa tillställningar.

Platens på onsdagar va det man lääääääääääääängta till förut
halva priset i baren jag va jämt och jobbade brukade komma hem då alla gick i skolan
vi fuckade ur och hela lkpg va där men nu? heelt sinnes!!

Aja sen kom dagen som är idag och  jag hade hoppats på att min otur skulle va slut
men neeeeeeeeeeeeeej

kommer till jobbet och chefen vill snacka med mig och jag får världens utskällning i typ en timma
Jag hade fått en skriftliiiiiiiiiiiiiiiiig varning för att jag kommer jämt försent 5 min där 10 min här 15 min där så hade han räknat ut sen i oktober så det va nån kanske några timmar då men ääääääääääändå, jag tyckte det va orättvist för nu snackar vi om komma försent innan man ska öppna butiken öppnar ju alltid lixom 10 men lixom ibland öppnar man 09.30 för att damma o så innan o då kan ja komma o9.40 o så lixom ja har ju aldrig öppnat riktiga tiden kl 10 försent nångång sååååååååååååååååå det sög jue. en till och det är kicken i aset and byebye!



sen en annan sjuk sak va när jag satt på thai coco och käka så hade ja ätit färdigt o chilla lite sådär sen
framför är det en gubbe o kvinna som käkar lite sådär sen hon går iväg tror de va kollegor elle nått
hon har massa ris kvar och nu kommer det sjuka snubben hämtar en chajnis låda och lägger ner hennes ris och sen har han lite gryta kvar och häller i allt i lådan sen drar han efter ett tag haha ja tyckte de va fett sjukt
orkar man inte så orkar man väl inte , de fan lunch lixom

nu blev ja sömnig men måste bara gratulera Sevak som fyller 22 år idag!
grattis bror du e töööng




Nu ska jag lägga mig och sleep
kommer säkert inte ens vakna imorn
efter den här helvetes veckan !
+ att det är fredagen den 13e wiiie

men kom ihåg mig som
smajlet som alltid tackade ja till maten


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0