shoot me!

         2009-02-10 @ 15:42:12 / Allmänt
skenet bedrar!
nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta
Bilmekken ringer tillbaka och det kostar 2000 att fixa den IGEN!

Fattar ni att jag gjorde besiktning igår på bilen och den blev godkänd?
och på kvällen pajjar den?????

FUCK YOU BILJÄVEL!

men som alla andra mindre kända bloggare som blondinbellso, kenzo , bög amir osv så
ska jag tippsa om vad som händer på alla hjärtans dag!!

Jag flyr landet och ska hit med älsklingen



Det är en obebodd ö som heter
 Galesnjak (kärleks ön )
nära Kroatiens kust i Adriatiska havet

vad ska ni göra ?
snäääääääälla lämna en kommentar och säg va ni ska hitta på
haha

och alla där ute ge mig cash för jag har en blogg!

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0