oh oh oh oh oh!

         2009-02-17 @ 00:18:20 / Allmänt
fan va skönt det är med badrock eller morgon rock eller vafan de heter
jag har en skitskön från kappahl typ i värsta mys mys materialet
den är röd och till tjejjor men bara den som va kvar : )

fan va chill det är att TUBA
om du inte vad det är att sitta på tuben är
det när man youtubar lixom!

Nu har jag suttit där och skickat en massa olika videos till malin!

haha dem här asså hahahhaa
ja kan fan inte sluta garva hahahha
speciellt den med pizzan haha fyfan






"om du kommer hit ja kanske knullar dig"



KROSS mot CITY idag
eller okej det blev 14 nya för oss mot svaga 12

och eftersom det var en tävling bjuder stackarna oss på Smörgåstårta imorn : )!
men det var en ganska lätt match eftersom vi gjorde tuungaste säljen sådär!

haha nu kommer Sevak in på msn:

Sevak säger:

horunge 3ggggggggggggggg

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore den sista ! säger:

http://www.miloop.se/film_view.aspx?mm=4&movie=17188

Sevak säger:

vad ere för nåt

Sevak säger:

jag har horunge 3g mobilt bredband

Sevak säger:

tar lång tid o kolal saker

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore den sista ! säger:

men de nått fel me din säkert

Sevak säger:

kommer upp kuk ruta hela tiden

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore den sista ! säger:

kanske datorn

Sevak säger:

3 conecct har sluta fungera

Sevak säger:

söker efter hoooraaaaaaaa

Sevak säger:

sen jag avbtyer o de fungerar ändå ett tag till

hahaha fifaeeen asså

nu glömde ja bort att jag skrev blogg
gick in på

http://www.tjuvlyssnat.se

haha sjukt kul vad osm finns där nu ska jag checka vidare !



fan va kul de e me gamla bilder



vem aaaaav er har vart här då ? fan va de mora elle ? kan ha vart falun


 
ohh saknar seven eleven tiderna!
jobbade i sthlm och Zaid jobbade alltid där fre lör
så jeff jag o grabbarna brukade sitta där chilla sådär brist på annat .
 


aee shit va klockar blir mycket men fan va sköna videos ja har på datorn får
fan starta en dagens video elle nått

sussa sött!




Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0