Nyår fixat!

         2009-12-30 @ 00:54:06 / Allmänt



ÄNTLIGEN! Säger jag bara mitt huvve har vart knaaaas in the membrain dem senaste timmarna!
Allt va klart sen förra veckan att vi skulle fira in det nya året på Charken och alla va fett hype. Grabbarna från Sthlm skulle komma, Shanaz aka Sofies häng skulle va där och ny nattklubb och allt skulle va tamam!

Men igår kom väärldens segaste samtal om att de blivit knas i deras membrain ist ! Och vi som va 10 pers skulle få ta fram våran plan B som självklart inte fanns i åtanke. Eftersom jag styrt upp allt så fanns det viss ångest som höll på och blomstra, Meeeeeeeeen nu är allt klart och kirrat!
Efter några samtal i min fläshiga phone till mina connectiöööns i Sthlm (Zaid, Geraldo och Jeffrey, STORT tack)
så börjar vi kvällen på världens mysigaste Restaurang La Cucaracha sen blir det Pop Champäääjn på Sturecompagniet sen aaafterparty at the hoteeel! The best life is to live it like me, Cause im livin´ the FAST LIFE!





Det här gjorde vi fan bra! Hypemowde på!!


Kommentarer
Nina säger:
      2009-12-30 kl 02:58:45


Låter skoooooj!



Utmanat dig på min blogg Stevo! Cheeck it :)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0