lillaaa

         2009-12-24 @ 11:56:15 / Allmänt

framme in tha B-Town! Resan gick som smort och bilen spann som en tiger! Riktigt fin bil som jag åkte med Klaras familia, den var precis nyköpt och jag tror faktiskt att dem köpte den kanske för att jag skulle åka med ? 



Haha jag fattar fortfarande inte att Klara också skulle fira Jul i Bålsta hur stor är chansen lixom? Kanske 1 på miljarden faktikt. Grejen var att mamma o dem ville bila upp och jag måste ju hem imorn igen så dem tog bussen så jag tänkte hur fan kommer jag upp då eftersom jag jobbade till 20 igår då sa Klara att hon skulle till Sthlm o fråga vart jag skulle o ja sa bara sthlm eftersom ja inte pallade säga Bålsta eftersom det ligger 40 min efter Sthlm haha så skulle hon meeeeeeeed hit så det var ju som hittat!

Nu måste jag äta lite bjuder på lilla lääääf sålänge



mäktigt?





Till: Mamma
Sms: Drömde att du runkade mig i natt. Eller var det sant? Gjorde du det?
Svar: Men, vad du pratar. Kom Natalie över och sov hos oss i går?

Förklaring: Skulle skicka till tjejen som kommit över sent och sov över. Mamma fick smset och jag skämdes som en hund

Felsms.com kan va så jääävla bra tidsfördriv haha!

Kärlek

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0