Justin Bieber - One Time

         2009-12-07 @ 21:28:21 / Allmänt
Eftersom jag är så jävla miljövänlig åker jag självklart bil till jobbet varje dag!
Men nästan bara för att betala 75 kr per daaag i den där jävla parkeringsrånarautomaten.
Ofta brukar jag lyssna på East fm och dem senaste dagarna har rubrikens låt spelat som fan och den är
faktiskt jävligt skön. Har hela tiden tänkt om det är nån jävla snorunge som sjunger ? Först tänkte jag på Lil Romeo den gamle Casanovan men idag på väg hem kom jag ju på Sony Ericssons kära Track Id och det ploppa fram Justin Bieber - One Time



Sen snacka jag lite med google och snubben är lixom född 94 och känner USHER!!! Sen att snubben bara har
ca 19 MILJONER VISNINGAR PÅ YOUTUBE på sin musikvideo haha är ju en annan femma. Tydligen blev han känd genom tuben och det är fan fascinerande!

Annars så känner jag mig jävligt


Kommentarer
zanna ♥ säger:
      2009-12-09 kl 18:26:20


fin blogg :)!

Läs gärna min blogg om skönhet, mina åsikter, ideér, mitt tänkande och en rad med olika tävlingar!

kram.

Nina säger:
      2009-12-11 kl 15:26:48


Så jävla söt!! :D

FRIDAHCHARLOTTA säger:
      2009-12-11 kl 21:45:07


Lillkillen är G R Y M ! Men, vi får väl se sen när han kommer in i målbrottet. Men at the moment, tummen upp :D


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0