Ingen kan vara nere med en ballong!

         2009-12-19 @ 19:02:26 / Allmänt

ett två ett två är micken påååååååååååååå ?!

excuse me mina kära läsare ni 6425 unika besökare som klickar in här varje dag och inte ser update och
blir lite sådär ledsna och gitt härifrån. Men min life har varit jävligt stressigt som fan dessa dagar. Som igår jag hade 4 st cartoons alltså kartonger FULLA med kläder och visste inte hur jag skulle göra av me allt. Men det gick bra som faan och det ser jävligt massa fläsh ut i min garderob .
Det är en såndär ni vet i kan de va heineken reklamen när dem där tjejerna öppnar hennes closet och det finns massa skor eller vad det är. mmm aaah så kan man beskriva den. Men 2 FULLA kartonger höll tyvärr inte kriterierna och kommer därmed skickas till UFF !



fint vaaa.

Annars har jag bara jobbat som vanligt och småfixat med lägenheten en maaaaaaassa FIFA har man oxå hunnit med, många vill ha bilder men det får komma sen då allt är tamam! ni som inte pratar flytande arabiska så betyder tamam najs! Senaste inlägget lagade jag ju vääärsta nobellmiddan, pasta och chiliinspirerad köttfärssås och det har jag käkat sen 3 dagar tillbaka kan jag ju tillägga. Faaan va tråkigt det är att laga mat till sig SJÄLV! Jag tycker ändå om att laga mat men när ingen annan kan säga faaaaan va gott de var Steve så är det inte lika kul haha.

Imorn firar jag en vecka lägenheten och jag. Kommer säkert va bakis men det får den stå ut med, mamma kommer nog också vet inte vad hon skulle göra om det var julstäda eller fixa nya gardiner haha men städa tills imorn måste jag ändå. Första natten var lite ovan men nu känns de jävligt massa fläsh! Trivs som fan och har en riktigt tung lägenhet om jag ska vara ärligt. Om ni såg nu hur jag skrev bloggen skulle ni minsann bli lite avis ni som sitter vid era små laptops! men NEJ jag gör det fett och har tangentbordet i knät och kollar på väggen som är en 90" duk . ok nu måste ja visa en bild bara för det.



skööööööööön jag ääääääääääääär

Fällde en två tårar i tisdags om jag ska vara en riktig man och erkänna det då min bror hade skrivit ett
sjukt touchin´ inlägg om mig och det värmde i hela min heart och blev sjukt glad. Älskar dig bror.

Ja hade fan en massa o skriva och nu står det helt still i min head. Solade förut med Denis alltså inte med varandra utan gick dit tillsammans och JA svarta kan också sola och det var sjuuuuuuuuuuuukt skönt, fan 100 minus ute och lägga sig ner i ett solarie var det bästa på hela veckan. Drömde mig bort till Sri Lanka och satte på softmowde. Det ligger precis under min lägenhet typ Glitzys elle va de heter. 

 

lite samlade bilder på dagarna tillbaka.

Sista bilden får bli på min fina Gudson! Gjorde en canvas tavla som är så sjukt fin och hänger stolt över min soffet!



måste dra, grabbarna kommer snart .
Belt on, Hypemowde på!!!


Fyll inte bara livet med år, fyll även åren med liv


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0