on the spring roll

         2009-08-11 @ 14:13:28 / Allmänt

ibland vet man fan inte vad som händer när man jobbar i en butik
idag har vart en sån där dag då allt bara är crazy

Stammisen har vart inne och klagar på att hennes man
hon gift sig med inte får uppehållstillstånd i Sverige
 men det får vi ta en annan gång!



hon är alltid så snäll och söt!

Sen helt plötsligt ringde denis och bjöd på lunch
det var en riktigt fin högoddsare jag fick in !

Så jag stack hem till honom och käkade oxpytt!



mycket kärlek i den steken faktiskt.

och sen kommer vet ni vaaaaaaaad

SERVICE NR 6000
hahahaha så jävla stort och det är jag som gjort den.



Och det firades med att han fick en helt ny telefon !

Så back to work lunch är slutt!


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0