No ass No class Thats LIFE !

         2009-08-21 @ 21:32:00 / Allmänt


hahahaha dagens roligaste måste vara dessa 4 filurer
jag står på jobbet de va ganska lugnt sen hör ja massa ljud dem kommer in filmar och grejer
och jag fattade ingenting först tänkte bara att det vara några nollor som skulle komma och byta in en massa grejer igen
hahahahaha sen såg jag lapparna och fattade verkligen ingenting asså.

Jag tänkte jag måste fan ha ljugit om nånting i bloggen nu
kom in med en skön lapp och jag bjuder på anslutningsavgiften

haha men dem körde sin grej och hade två jävla pennor o byta in lixom
ni ska se min låda haha jag har fan en klocka shampo trisslott och en massa gött

men så ja gav bort klockan o 2 st dummie mobiler hahah men dem gjorde iaf min dag lite roligare
måste bara få tag på filmen så ni kan få se på ståhejet haha.

men dem vägrade ju säga hur fan dem kom på de hela för ja hade ingen aning ja va verkligen helt paff
sen kom jag ju på att det måste vart little brodern eftersom han nollar nu haha!



OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS

Jag har fått sjuukt mycket klagomål nu ang bloggen haha
men jag har ju ändå kört små korta och jäävla mycket mobilblogg
men det är ju bara för att hålla er lite update iaf. De e inte så att jag inte gör något
lever ju ändå ganska mycket fast life fast ändå inte.  Men grejen är att jag har tappat
mowdet ganska mycket att skriva men thats life lixom.

Den som väntar jaa han väntar : ) !

Ikväll blir det iaf Strandgatan jag tror faktiskt det kommer bli sjukt bra!

Artisterna består ju av



J-SON l MASKINEN l T T T T T T TENSTAAA

och alla är faktiskt sjukt bra live

Maskinen V.29 shit it was craaaaaazy
Hamnplan höll på och lyfta det va alltså helt jääävla sjukt vilket tryck det var





fan va jobbigt de måste va o stå bakom gallret sådär haha : P

Maskinens Dj är ju Linus oxå kallad Style of eye mycket bra om jag får säga sådär till mig själv

mycket speciella låtar sådär ni vet häng musik feel the flow









kärlek gotta bounce ! 

Kommentarer
Danne Nkpg säger:
      2009-08-22 kl 12:10:50


Jag diggar din blogg stenhårt.

Sprang på den av slump för några månader sen och nu följer jag den varje dag.

Det du skriver känns verkligen att det kommer från hjärtat och inte är tillgjort.



Tack så mycket och ....Fortsätt blogga !

steVe säger:
      2009-08-28 kl 21:26:57


Tack som fan mannen haha , Life


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0