Dessie(desireenilsson.blogg.se) får smaka på tårta haha NAW!

         2009-08-13 @ 01:10:53 / Allmänt

steve goooes djupt ner i bloggträsket och stämplar in på
Desirée´s blogg

haha fett synd stackarn är på stan och någon kommer och kastar
en hel fukking tårta på henne






hahaha sen är det något vidrigt förortsbarn som säger chilla chilla sen ayna kommer komma
hahaha asså baaaaaaaaaaarn!

men det här får faktiskt 5 fläsh av 5 möjliga!

sen kommer KISSIE in i bilden och säger att hon är en copycat
hur ska detta sluta ?

Kommentarer
* K Y S S A R säger:
      2009-08-13 kl 22:36:19


Man ska ALDRIG bli behandlad på det sättet bara för att man hade en framgångsrik blogg. Provocenrade gjorde hon med flit, vilket ALLA förstod! Men blev tyvärr avudsjuka för att de inte kom på att göra det före henne.. Nåja, har skrivit ett inloägg om detta och bara hoppas att alla idioter blir klokare.



En människa ska ALDRIG behöva skylla sig själv. Innan man yttrar sig om det, ska man lära känna personens bakgrund och förstå varför personen beter sig på det sättet!

* K Y S S A R säger:
      2009-08-14 kl 12:43:53


Hon är deffinitivt inte min förebild. jag har varit in på henne blogg TVÅ gånger, jag gillade den inte, därför slutade jag att gå in i den eftersom den inte gav mig något vett i skallen. men bara för att jag inte gillade hennes blogg, betyder det inte att jag inte kan försvara henne. kanske därför jag gör det också, att jag inte VET VAD HENNES BLOGG HANDLADE OM! fanv ad grym jag är!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0