let the beat rock

         2009-04-26 @ 14:28:24 / Allmänt
har ni hört boom boom pow med 50 centaaa ?
riktigt skön jämfört med den vanliga som kommit ut
pallar inte leta efter den men hitta

Black Eyed Peas Feat. 50 Cent - Boom Boom Pow Dirty

köpte ny tisha igår skön som fan



hade den igår på utgången och alla incluse me self lööved it haha!

satt hos mig först grabbsen och drack lite sen utgång.
Skön kväll som fan pendlade lite mellan BK och Platå
Nej sliver heter det ju nu Sorry men där satt Sara me Bobban o dem
haha ajuste Shanaz oxå som vi fick trixa in ;)





pallar inte skriva mycket mer vaknade precis och måste äääääääta!

ajuste igår efter jag köpte tishan så prövade jag en jacka asså jag dooooog
den e så jävla tuuuuuuuuuung

Kvinnan som jobbade där kom till och med fram och ba den är sååå snygg på dig jag
vill också ha den där hudfärgen haha!
Jag va tvungen och tänka på det för det är inte normala cäääsh för en vårjacka men vi får se



in real time så bara lyyyyyser den asså den  e klockren men jag får sluta tänka på den annars kommer ja köpa den


bye!

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0