orka, säg ist fuck it!

         2008-10-31 @ 23:42:04 / Allmänt


just nu i detta ögonblick känns de bara som att allt går emot än!
och då vill man bara deppa och inte bli på bra humör för man tänker
tänk om men tänk om de skulle blivit så då hade de blivit så och då hade jag varit
betydligt mycke gladare än vad jag är nu

men egentligen varför deppa hela tiden, jag gör det verkligen inte men dem som gör det
Man man lever ju bara en gång och de e fan skönare att tänka så
man lever bara en gång
så då kanske dem misstagen man gjort inte spelar roll
för man lever ju bara en gång

Orka gå runt och vara ledsen och fucka upp den  enda chansen man har?
så man borde egentligen ta reda på vad som fattas i livet och skaffa that shit!
Oftast ibland vet man inte varför man e nere,utan thats the way today should be

Alla kommer ju in i perioder och nu är det en sån period där det är fuuuuuuuukking
kuk väder och allt är mörkt kl tidigt

Men det viktigaste är att veta hur man tar sig ur!

och ett tips är ju att

åka till någon annan stad du tycker verkar sjukt trist typ näääääässjö där klubbarna stänger ett haha ett skämt jag va där en gång! men hoppa inte ut ur ditt färdmedel utan skratta och peka på den trista staden och återvänd med ett leende på läpparna till din mindre trista stad aaah typ linköping

så kommer du bli jävligt mycket gladare, mmm seriöst!?

GOOOD , för jag think there is the problemo
I Sverige iaf är folk seriösa med allt och om man väntar hela livet på att bra skit ska hända, händer inte ett skit
jaa tror om man inte tog saker så seriöst så skulle säkert alla va snäppet mycke gladare, för att ta lätt på saker smittar av sig,YES it does!
Fuck it är ett tankesätt som borde spridas över hela världen inte för att man ska skita i allt

Utan moore  "okej, det sket sig, men Fuck it. shit happens"
Sen är det inte mer med det
för livet fortsätter och man borde slute klage
hahahhahaahaha bajs bajs bajs

så nästa gång nån frågar hur är det
ska ja fan svara SKITBRA!!!
och då hoppas ja han eller hon undrar vafan ja mår så jävla bra för
haha nu ska ja njuta av alla mina kanaler ja har på min nya digital box : )



Om det fanns fler människor som MR Rouzbayani så skulle livet vara 3 ggr så enklare
som han själv påpekar!



 


häromveckan va vi ju i turkiet och hälsa på
nu fick jag precis ett klipp från platens på fredagar!
om ni inte vart där en fredag, do it
det är inget man vill missa

Kommentarer
jessica säger:
      2008-11-01 kl 16:53:51


Hej kuss du ge din mamma min bloggadress så hon kan se bilder på Kellian. Thanx


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0