let me kiss you now!

         2008-10-11 @ 17:44:27 / Allmänt
varför jag fick en så klyshig rubrik var för att miss li precis sjöng det i högtalaren!

men

Hej bloggen det var ett tag sen jag skrev i dig om vad jag tänker och känner just nu
det är för att jag tycker ibland att du är så jävla jobbig att jag måste behöva logga in
och skriva en massa, sen är det oxå att folk alltid vill att man ska behöva uppdatera dig och ibland har jag inget vettigt att skriva

men nu är det väl en vecka sen jag skrev i dig så kan väl ändå slänga in lite skit

ba ba ba ba ba ba ba
jävligt skön låt ändå

Miss Li- ba ba ba

Vi backar en hel vecka + en dag och då är vi på fredagen
då fyllde Sabinas och deras moder 50 : )
så då åkte kusiner och family till gröna sköna grebo
för att fira!



Det va najs najs och sabbe och jooni va där med så de va kul och få träffa
de nyblivna paret efter smekmånaden :) !

sen blev det lördag och då jobbade jag oxå gaaaaah!

men sen

var det min och malins official 6 mån tillsammans dag
och självklart gullig som jag är hade jag fixat och trixat lite!

  



köpte lite rosor strött ut lite här o där , lite bubbel grejer från lush
sen midda och bio på det
riktigt lyckat må jag säga haha! nästan lite stolt över mig själv grr!!

finns inte mycket mer och berätta känner jag haha har fan glömt va ja gjort hela veckan!
men det går jävligt bra för mig på jobbet nu iaf
ligger etta i hela mitten sverige, den som säljer mest post får mail av regionschefer o ja vet inte vad
så det är jävligt kul


om allt går som smör i solsken just nu är det jag och 20 till av sveriges bästa säljare som
går på röda mattan med alla fläshiga kändisar sådär på james bond premiären elle fan de e sen afterparty o allt va det innebär!
Men bääääääääääst i mitten sverige fattar ni eller jag är just nu nuuuuuuumber one :D!
kan ju va för att jag börjat göra hemma gjorda skyltar som är riktigt snygga haha!



men den senaste skylten är riktigt jävla fläääsh!


men annars har jag bara hängt med älsko eller spelat en jäääääääävla massa FIFA 09 de e helt sjukt hur kul det är!
nu är ja så himla trött och det är utgång på G för

SHERWAN MR.ROOOUZ är hemma!





haha va ska man säga är kameran framme , måste man bjuda på ett smile då o då : )



riktigt skön bild med linnan som actress !



me signin´ out

LIFE!

Kommentarer
Anonym säger:
      2008-10-13 kl 12:32:40


älskling :)

Shanaz säger:
      2008-10-20 kl 21:12:41


asså , är du nere i en svacka me din blogg elle..?

Illa Steve, ryck upp dig för fan..!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0