guarantee me som loove

         2008-10-02 @ 09:51:11 / Allmänt
tjena tjenixen tjena hallå!

Vaknade riktigt tidigt imorse, inte en bra sömn alls!
men har haft en riktigt skön lång helg, ledig från jobbe lör,sön,mån oooch tisdag :)
i fredags blev det lite bio med määl!
mirrors elle fan den hette, och ja den sööög!



haha och jaaaa det där är malins popcorn jag hade sånna där fläshiga chips.

Och sen blev det lördag då fick jag låna saras lägenhet :D!
det var ritkigt soft, länge sen man va där och festa till det lite
sen utgång på det, den va sådääär! blev inte en såndär hajp fylla direkt utan mer
gå hem och lägg dig haha!



haha måste säga att denis blev ju riktigt söt här!



haha riktigt snygga miner båda två här!



this guy is supporting lazee haha!

men sen blev det söndag och då gjorde jag inget speciellt tror jag, lekte med denis en stund
tippade lite på europatipset första gången och fick 10 rätt utdelning på 184 kr YES! haha

sen blev det måndaaaag och då bilade jag upp med charles kusinen för o se Russel Peters hahahhahaahahhahaha
asså ni fattar inte fatta att man får sånna där skrattanfall men i 2 h!
jag hade såååååååå jävla ont i käkarna helt sjukt hur rolig han va!

ONCE YOU GO BLACK YOU NEVER GO BACK
BUT
ONCE YOU GO GREEK YOU CANT WALK FOR A WEEK

ahhahah asså han va så jävla skön!



innan föreställningen passade jag på att träffa min storabror som va in town




likheten är väl att båda har rakat hår :P



men här har vi ju iaf alla dem snygga kusinerna.


men nu måste jag skynda mig till jobbet! peaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaace





Kommentarer
tilda säger:
      2008-10-06 kl 19:12:20


mkt fin min från min sida där!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0