hahahaha!

         2008-11-30 @ 14:40:34 / Allmänt
Det är söndag och jag står på jobbet och jobbar :(
somnade vid 4 igår efter en riktigt jävla tråkig lönelördag haha
så va lite segt att öppna eftersom jag kom 3 min innan ja skulle öppna.
det är tråååååkigt att stå själv och jobba och ingen som kan underhålla mig.

men nu har jag snott en lista av någon som kan rädda mina tråkiga sekunder i nån minut

Är du..


Arrogant:
vet inte vad det betyder och orkar inte slå upp
Osäker: på en del saker
Trött: ganska ofta faktiskt
Intressant: Jag är mer intressant än de flesta, men det är bara för att jag är svart(citat från Denis Softic)
Barnslig: beror på sällskapet haha men det händer!
Rolig: ALLTID
Pratglad: de skulle jag nog säga eftersom ja oftast pratar med alla jag träffar på
Frågvis: jäämt, fattar inte alltid poängen direkt
Organiserad: neeeeeej
Hälsosam: aaa :P
Blyg: hell no!
Attraktiv: såklart!
Lätt uttråkad: njaaa
Vegetarian: haha heeeeeeeell no, skulle aldrig klara mig utan all dess kött på jorden.
Besatt: hmm svårt eller besatt låter lite fucked up
Pålitlig: självklart
Filosofisk: om jag är på hypemowde
Smart: självfallet!


Har du..

För många vänner: JA! eller svårt o förklara mina vänner know who they are!
Förföljelsemani: vafan nu fattar ja inte
Tvångstankar: japp
Färgat håret: haha när ja va mindre mina "blonda" slingor som alltid blev orangea
Brutit några ben: nae, men ville alltid det när ja va mindre det gjorde alla svenskar och guess what , de fick alla brudar
Några piercings: nope men 2 ear rings
Egen dator: självfallet
Gjort bort dig rejält: japp
Komplex: ja det tror jag
Kysst någon: ofcourse
Haft sex: sex vadå ?
Tagit nakenbilder: ja de finns på www.blackdick.com
Sagt jag älskar dig till någon idag: japp inatt på sms när jag skulle lägga mig eller de kanske va innan till min lööv!
Varit kär: javisst
Blivit kär i någon på nätet: nae de truur ja inte
Dumpat någon: jo
Stulit någonting: japp en hel del
Gjort något olagligt: mer än en hel del men wtf thats life
Bra självförtroende: spikat!


thats all folks!



 Nu är det inte länge kvar tills jag glassar i värmen


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0