BACKPACKER

         2008-03-16 @ 20:05:11 / Allmänt

AS I AM!

strasse aka sylen va och äventyrade som en backpacker i 3 mån och jag har backpackat i 16 mån
med en hel del stopp i linköping.
Det är faktiskt det roligaste jag gjort i hela mitt liv
även att det betytt att jag fått offra alla mina vänner familj och alla de ja känner
haha nejdå så illa är det faktiskt inte om man tar lite luft då och då!

Har lärt känna en massa härliga platser och tänk er jag steve en liten snubbe från skäggetorp har vart på
varenda liten plats i sverige från gävle och neråt. helt amazing egentligen
ingen av er kommer käka goda pizzor i hässleholm
eller få se MILFens silikon bröst som jobbar på EKO i Kristianstad
festa i malmö eller ta säljrekord på ett willys i olofström :D
eller fejka att man är sjuk med Robin i Sala så att man kan chilla i dem feta sängarna med dosa

listan kan göras tjooock lång !
rolig resa med en massa roliga människor

men nu mina vänner är mitt mowde helt jävla dött!
asså finito!
finns ingen glöd alls!
Jag har inget nytt jobb men hoppas verkligen jag får det jag sökt skulle innebära så myyyyycket
att bara få fasta rutiner betyder så mycket och att få träffa kompisar och dem man tycker om
för det är NI som är bränslet för att klara av att va borta från sin hemort
men det är inget ni vet om. För ni bor i lkpg, shoppar i lkpg, fikar i lkpg, äter med er familj, träffar era polare och snackar skit eller går på en promenad med eran kära hund,

Men jag däremot gipzar omkring som vanligt men det är inte samma känsla längre
jag hann till och med förlora en familje medlem
medans jag var på företags fest!
hur tror ni det kändes när Sabina ringer:
- Steve, beklagar sorgen
- Va, vafan snackar du om ?
- Ja, har du inte hört?
- NEJ
- Din fågel har dött

OMG fattar ni elle min kära fågel dog på min långa resa!
Kan tänka mig att det var med meningen på nått sätt
han ville visa att riktig kärlek brinner inte om man aldrig ses
så han tog livet av sig och flög rakt in i fönstret!

Så härmed visar jag min fågel den respekten han förtjänar och
vill avgå min tjänst som eventförsäljare!

Robin min kära vän har sagt upp sig och ska jobba i Norge, Jimmy min kära vän ska bli pappa haha helt sick!
så han jobbar nu mer på kontoret!

Vi började tillsammans på Glocalnet 2006 november och gick över till TRE tillsammans
men nu börjar blomman och vissna och jag känner att man gjort sitt!
jag skriver säkert fucked uip för tåget håller på och krigar för o hålla sig på rälsen känns de som.

kan påpeka att jag lämnat gbg för att jobba i sthlm denna vecka för den jäveln som bryr sig !

eller till dig som skcikar en blomma till varje ställe jag är på, skulle jag sparat alla hade jag haft hela rummet fyllt med roser men det hör dessvärre inte hit. som sherwan skulle sagt helt Orelevant .



Så såg hotellet ut igår fett chill o bada det var ett tag sen kände jag eftersom jag knappt orka ta nåra simtag fifan!

pirellan drog hem melodifestivalen även att bentzing va sexigare ? jag hade velat se caracolas ben!

sett mycke kändisar senaste dygnet först Telia pappan som är med i reklamerna haha så jävla skön!
sen han i parlamentet han svarthåriga med dålig hy sitter där borta sen han från tusen kroner haha eller nej
tre kronor heter det kan verkoigen inte hans namn för  det är inte värt att nämna!


jag blir faktiskt lite ledsen när ja läser din blogg
för jag vågar inte fråga hur det är
för jag e rädd o få fel svar
men för mig finns det inget annat än du och han!
jag tror i alla fall på er och vet att det kommer ske
jesu pitay :D !

de va väl allt från mig mina kära läsare
( denis och sherwan )

på återseende haha jag har precis ställt in mig på hypemowde!

för alla er depressmowde!
jag har skrívit ner dem här själv av egen erfarenhet!




1. Åtminstone 2 personer i världen älskar Dig så mycket att de skulle dö för Din skull.

2. Åtminstone 15 personer älskar Dig på något sätt.
3. Den enda anledningen till att någon hatar Dig, är att de skulle vara precis som Du.


4. Ett leende från Dig kan ge lycka till vem som helst, även om de inte känner Dig.

5. Varenda kväll tänker någon på Dig innan den somnar.

6. Du betyder allt för någon.


7. Om det inte vore för Dig, skulle någon inte leva nu.

8. Du är speciell och unik.
9. Någon som Du inte ens vet existerar, älskar Dig.

10. När Du gjort ditt livs största misstag, kommer det något gott ur detta med.

11. När Du tror att hela världen vänt ryggen åt Dig, titta en gång till, det är troligtvis Du som vänt världen ryggen.


12. När Du tror att Du inte har den minsta chans att få som Du vill, får Du det inte heller. Men om Du tror på Dig själv, får du Exakt som Du ville, förr eller senare.

13. Kom alltid ihåg komplimanger du fått, glöm alla otäcka gliringar.

14. Tala alltid om vad Du tycker om folk till dem. De mår mycket bättre, om de vet.

15. Om Du har en underbar bästa vän, ta Dig tid att låta vännen veta att denne är underbar.


Kommentarer
strasse säger:
      2008-05-28 kl 02:50:18


sho man>! såg att du ringde förut tänkte ringa från jobbet men då va telefonen borta här fattar ingenting, men tagga in på bloggen ist mitt i natten efter å kastat kite creme fresg å fylt på lite vagn, hoppas d va grymt i jönkan, roligare en sist måste det ju vart iaf(hovrätten):), hörs i veckan, peejs bro

Hemlig_14 säger:
      2008-09-11 kl 09:43:34


Haha, för den där listan baxade du ju inte off the internet iaf. Finns på varenda blogg norr om ekvatorn :>


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0