back to business!

         2008-03-15 @ 00:26:03 / Allmänt
and i feel like a bag of shit haha

En veckas ledighet är jäävligt mycke asså
men det går oxå jäävligt fort när man har kul!
Spenderade helgen i visby med dem bästa och alltid lika kul!

Sen har jag bara chillat med grabbarna, eller graabs o graabs
fan strasse har vart iväg 3 mån och på 1 vecka han vi ta en pasta på 30 min
fast träffade jue på dig idag kom jka på nu när du kom cyklandes din gamle räv haha! merw
är ju och lumpar som vanligt , känns så jävla tråkigt för de va alltid jag o merw som gjorde dagarna
tillsammans när alla andra jobbade men nångång växer man väl upp haha!

lekt en massa med my määl oxå!
mys på maximal nivå
vi åstadkom en kladdkaka tillsammans och
de va jävligt duktigt haha men den blev som en jävla sockerkaka typ
asså inte degig elle nått som den visade på bilden men ja la fan i allt som stog
fatta inte de där riktigt, men allt kan ju inte alltid gå rätt som sagt!

faaaan asså varenda jävla gång ja vart ledig så glömmer ja nått och nu har ja glömt kameran
gaaaaaaaaaaaaah

aja men har hunnit med en massa i veckan iaf så man kan känna sig duktig
vart i en butik och checkat läge om jobb och hoppas aaaaaaaaaaaaaaaaaaatt jag får
det verkligen för det skulle verkligen ja förtjäna haha nee men de skulle va så jäävla soft för
sakta men säkert känns de som man bryter ihop!

Idag när ja hoppade på tåget känndes de verkligen tungt att börja jobba igen för det är hemma jag vill va
och bli vuxen, ouuft lägenhet skulle va fett chill men en dag i taget len!

Idag har ja oxå köpt en jacka :D

image323

fast den min is ALL BLACK självfallet!




aee fukk it nu måste jag sleep klock is much
för imorn blir det full rulle

- Heeeeeeeeej! Har du kontantkort eller abbonemang!
- Meeeeeeen braaa , precis dig ja letar efter!

kom igen you can do it!

image324

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0