Gott nytt och en fett sköön vecka!

         2008-01-11 @ 23:35:11 / Allmänt
haha innan ja börjar måste ja berätta om en tant
Jag sitter på seven eleven i sthlm på zaids jobb han berättade om en tant
sen direkt tanten kommer in haha och handlar frukost!
kommer till kassan med yoggi och sånt där sen frågar hon vad e klockan
han ba elva då säger hon på kvällen ?
han ba hahha aaa de e lixom mörkt ute och vafan klart de e kväll hon ba ojdå då vill jag inte ha dem här
jag måste hem o sova hahahhahahaha helt flippat!

Vart ska ja ens börja berätta om nyår och min födelsedag herregud va kul vi hade eller iaf på min
födelsedag haha!

okej vi kör nyår jag bjuder på första bilden



jobbat i tre heeeeeela veckor och det är nyår ouuft vilka förväntningar jag hade!

och de bästa Sherwan fyller 20 år den 1a jan
haha som alla andra kurder men han har faktiskt lovat att han fyller på riktigt då!
Kommer till han sådär finklädd på dagen för att käka lite lätt
försökte intala mig själv att inte käka så mycket för att sen orka fira med alkohol
¨trooooooooooooooooor ni det gick eller när dem lägger upp
Ris , Lamm, Kalkon , Kyckling , Sallad och ja vet itne vaaad
ja höll på och dö men fyfan va goott de va sen de kom chips tårta á la shervaan haha!
men de va jävligt trevligt

och sen drog vi vidare till Loffan där vi skulle fira tolvslaget
asså egentligen orkar ja inte skriva om nyåret för ja garvar åt att de va så jäävla tårkigt haha
men ändå så jävla kul fyfan jag merw och assad firade mest kan man säga!
Satt och drack, spelade wii sen kom brudarna och då spårade det väl mest ville spela charader
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadå charader hahaha damp asså men de va faktiskt jävligt kul när loffan körde och vi
bara drev me stackarn : P

Sen kom tolvslaget helt plötsligt

SHERWAN
20 ÅR WIIIIIE
 och sen
2008

haha herregud sen vänta ni på taxi i hundra år för att komma in till stan
där det va nada folk träffade mallan som gjorde aallt myckt bättre sen stack vi hem o sov!

  

image257

 

haha merw vilken inlevelse!

aee fuck it zaid ska closa ner affären nu
jävligt tråkig update men va gör man livet e inte alltid kul
men jag återkommer med min födelsedag!


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0