klumpi

         2008-02-02 @ 13:10:42 / Allmänt
Det är aldrig roligt med en klump i magen. Ovisshet eller nått annat len . klumpi kommer fram ibland fastän det kanske inte finns någon anledning till det men de kanske så de e när man e en känslig människa wiie
Tjock mycket stress på jobbet ledig 4 dagar som innebär hektiskt privatliv
men klumpen lixom sitter ovanför magen, närmare hjärtat liiiiite mer som ångest men vad är det att ha ångest över? i haaate to stress så när jag ändå behöver göra det så känner jag att klumpen är rätt placerad
also hate också att inte veta och klumpen verkar känna av det. Ibland kommer klumpen ända upp till halsen och vad gör man då om inte försöker svälja ner den igen och fortsätta i samma spel det kanske inte är kroppen man alltid ska lyssna på utan även klumpen ibland.

Jag saknar sherwan att bara komma hem chilla alla jobbar och vi bara pratar om allt
Jag saknar Strasse som är så speciell på alla sätt som finns, finns inte en dag man inte garvar med honom
Jag saknar Gotland livet med Sabina och Joni att inte va tvungen att göra nått och glida runt på klubben och låtsas att ja känner nån, gå upp på kontoret och räkna dagskassan haha

Kärlekens smärta är långt ljuvare än alla andra glädjeämnen


Kommentarer
Anonym säger:
      2008-02-06 kl 00:37:18


snygg!!!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0