if you want me to update , ya got to chill mate !

         2008-02-22 @ 19:35:59 / Allmänt
världens sämsta människa på att uppdatera men vem orkar egentligen när man jobbar 24/7
teeeeeell me!

Förra veckan fett chill jobbet går jävligt bra sen var ledig i helgen chillade med boysen och sunshine
sen kom joni och sabina på besök och
jon berättade att han ville ha mig som BESTMAN på deras wedding!
haha fattar ni eller hur glad jag är, ska stå där framför alla och va BESTMAN på ett bröllopp och inte vems som helst utan Sabinas brölopp haha helt sjukt när ja tänker efter Sabina Lantra gifta sig stå där och säga ja och jag där med näsduken för att torka mina egna tårar haha!



image292

Och jag vet att den här sommaren kommer va vääääärldens bästa!
Grekland redan bokat 2 veckor men det är i början av augusti
sen ett måste gotland lixom haha går inte o missa
om man missar jaa då har man inte fått en helt okej sommar lixom.

ALLT är jävligt bra just nu!
och måste bara visa hur det går till

image294

och nääästa vecka ska jag och robin stå på Sveriges bästa location! GEKÅS ULLARED
det kommer bli helt flippat !

Men nu hinner jag inte med så mycket mer för ikväll blir det



Med alla grabbar och Zaid och Jeff är på besök!

image295

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0