Hata Försäljare !

         2008-02-09 @ 15:31:02 / Allmänt
image290

Hahah nu förstår jag varför vissa hatar oss när vi får dem att köpa när dem egentligen inte vill köpa nu direkt på plats! Jag va inne i en butik för nåndag sen och hitta ett par bralls eller iofs dem där uppe sen ja ba njaae just nu är etttusentrehundra ganska mycket nono sen idag efter lunchen kom ja in igen och neeeeej
hon kom ihåg mig o ba haru bestämt dig nu, vilken storlek vare du hade blabla haha sen va ja såld direkt när honn smöra och sa vad är det du jobbar med och jag svarade försäljare för tre hahahhah coh hon säger ahaaa fna har hört ni tjänar som fan vafaaaan gör man då då ? joo man e tvungen o köpa dem :D

Men ett par byxor skadar aldrig säger min mamma alltid förutom
om hon skulle hamna på min blogg och såg att mina byxor kostar ris för familjen 3 mån :D

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0