Gävle kan dra åt Norrland!

         2008-02-09 @ 11:42:05 / Allmänt
igår asså haha mycket sjuk kväll!
jobbade färdigt , sen var ute o käkade tog en bira bira bira !
sen gick hem till hotella och kollade på en film klockan va bara 10 och vi hade inget o göra
christian sa att gefles uteliv va hur bra som hellst och alla tjejjer raggar på killarna .
Va tjock med seg men fick hänga med för att inte klassas som en sängliggare!

Kommer dit och stället är baaaaaaara fullt med tjejjer ja skojjar inte
helt jävla stört, baara tjejjer och 3 fula killar ni vet sånna här landsorts svenskar me
jeans , skjorta och en volvo keps!
Vi tog en till bira bira bira!
eller jag tog en redbull vodkish kom ja på nu
sen satte vi oss och chillnani ner lite då kom en brud från ingenstans
och började prata om ditten o datten o skulle till sunny beach i sommar IGEN
då fråga ja hur många ggr har du vart där då haha 3 år irad med föräldrarna då
blev ja lite misstänksam eftersom hon måste ha nån mental störning.

och NEJ NEJ NEJ!
dem stänger av musiken i hela klubben för att nån fyller år och alla börjar sjunga!
sen sätter dem på Venga boys, Magnus Uggla en gång sean kingston och det räckte för mig för alla såg ju att ja va den enda på placet med moves men sen satte dem på YMCA och då tänkte ja nu får det fan räcka!
- Har du miss fatty eller vafaaaaaaan som hellst
- Neee dem gillar sån här musik här blabla
riktiga stolpskott

Sen vare ett tjej gäng som spanade in oss hela tiden 1 av dem va väl helt okej men ni vet mig ja brydde mig inte
vi dansade ja o chris sen kommer dem och närmar sig med ryggen emot oss lite ltät sådär hahahah då trampar hon på chrstians fot och då säger han a nej då de lugnt! dåååå kommer kuksugare nr 1 som är hennes "kille" och puttar på chris och då mannen flipp! jag tar tag i honomo frågar vafan han håller på med och neeeeeej neeeeej snubben tar tag i mig och säger backa de min flickvän blabla jag tog tag i honom o sa han skulle följa med ut och då gick han till hans polare blabla sen kommer alla 3 tjejjer o ba snäääälla bråka inte han e så avundsjuk hela tiden ja ba men de din kille som håller på då hahhahaha hon säger nee de inte min kille men asså e du tjurig på mig elle helt stört. Vi gick ut snackade och ahan ba men fan  känner du mickan elle de min tjej din kompis försökte ta p blabla haha och hon säger dem e kompisar synd om snubben asså sen kommer fittpolisen och dem satte mig i bilen och jag frågade varföööööööööööör tar ni just mig när ni inte ens vet va som hänt dem ba blabla jävla fttungar! men sen prata ja iaf mig ut ur den sitsen men mycket sjuka människor i gävle killar som tjejjer

aja sen kom ja hem till hotellet ringde ett samtal och hamnade på totalt OFFMOWDE!

här kommer iaf An2ns bidrag till Tävlingen  




Kommentarer
Dress Like a Princess säger:
      2008-02-09 kl 14:13:51


Okej :) Det låter himla enkelt du :) Sätter man in pengar på det där paypal kontot då?


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0