travelin´ to paradise!

         2008-12-15 @ 23:03:41 / Allmänt

Helgen var riktigt klockers!
Joooobbat så jääävla många dagar i streck
så på lördagen va sista dagen innan seeemstern så jävla skönt och
jag va så jävla taggad!! Bestämde mig för att dra ett REKORD me kollegan.
Så vi körde en skylt



Rekordet va 11 en lördag och vi fukkade uuuur med 16 fina nya abb : )

Sen var det julmiddag på Frimurarehotellet med jobbet
riktigt fresh ! sill, laxx , potato, röror, revbensspjäll de fanns allt fifan¨
men östgötsk fläder brännvin haha elle vafan de hette som vi shotta
de va de vidrigaste på länge!!!!

 


Sen blev de utgång och behöver man skriva mer eller
vi va ju trots allt i linköping och de va så jäääääävla kul
haha asså varje gång fattar inte hur man kan ha så jväla kul!

avslutade kvällen iaf hos korvmojjen!
 

nån va het på korven iaf haha.

Leeeeedig söndag och idag så jävla skönt men vart stressad som fan känns det som.
vart på stan och bara handlat en massa för åker ju till

SRI LANKA

imorn : )

Just nu är ja så jävla trött så pallar inte skriva en himla massa men ska bli så jääääääävla skönt o få åka till värmen ii 3 veckor. Åka hem till hemlandet, träffa alla kusiner och bara bada bada bada wiie!!!
och de roligaste är ju att baby ska med !




De lär komma någon uppdatering medans ja e där wiiie




Du lever bara en gång
ta vara på den enda gången.




Kommentarer
Tilda säger:
      2008-12-16 kl 19:43:27


haha, ahmen fifan vad är dedeär för bilder? Och varför är min tvillingsyrra med på dom?

För jag var väl inte där?


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0