släng upp en hand!

         2007-10-25 @ 19:18:23 / Allmänt

asså de va länge sen ja kände såhär för nån skiva att man bara vill hem för att höra
hur någon bara spottar ut sköna rader!
Petter o Ken tjooo!
Idag har de bara vart en sådär chill daag , va på ungdomsmottagningen och  gjorde ett testination
haha när man tänker hur mykke folk som e där och hur många fula människor som ändå får ligga
jävligt mykke konstigt folk, typ punkare me färg runt ögonen och folk man aldrig ser.
Sen finns de oxå tjejjer som ser bra ut , tänkte om man kanske lägga en move när man ändå e där lixom
för man vet ju att dem e med i gamet + att dem kollar sin grej haha!
Men alla sitter typ o viskar och jag gjorde lixom min grej
de fanns gula lappar för o prata och röda för barnmorskan o testa o sånt shit
och självklart tar ja fel lapp och när hon kommer o berättar fattar ja nada och ba asså ja ska teeeesta mig vafan ska ja ta då haha då börjar alla garva som om de värsta grejen alla e ju ändå där för att man tagit den torrt i 2an
eller glömt kådisen på platå!

Nu e frågan va ja ska ta på mig för vi ska fukka ur på platå!
men tro fan inte jag ska lägga upp bilder så att ni får rösta innan ja går ut
haha för de kan ja nog klara sj!

aee nu fåre vara nog ska sätta på mig kläderna och sen sätta på hypemowde
och sen får man väl hoppas man sätter på nått iaf hahaha! nejdåå tugg tugg tjena bror!



tänk på att kärlek är ett verb och det är inget man känner utan något man gör!

http://egoina.blogg.se

hennes blogg garvar man med

http://mogi.blogg.se/

men henneeees garvar man åt hahhaha tung tjej!


Kommentarer
fisken säger:
      2007-10-28 kl 00:37:46


hahahahhaha


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0