okej, fukk it!

         2007-10-22 @ 18:27:00 / Allmänt

lite heta känslor här, folk börjar klaga på att de inte händer nåra updates men de får väl helt bli ändring för de e ju inte så att de aldrig händer nått ! för med mig i byxfickan händer det alltid grejer!
men sen tänker jag orka lägga in ett inlägg om ingenting men de kanske så de e att man bara skriver om en massa jävla skiiiiit!

om vad som hänt sen senast ja skrev tänekr ja verkligen inte berätta för då känner ja en sån stor press att ja ska komma på allt och försöka skriva ner det så de låter bra oxå! och de mesta minns man ju inte eftersom alkoholen man zippar ner på kvällskvisten ist för att läsa en bok raderar lite! haha nej då så farligt ere faktiskt inte!
nu kom marcolio i hörlurarna så jag måste byta låt för ja fattar itne vafaaaaaaaaaaaaan du gör i min data! för när man skriver blogg måste man alltid ha hypemusik! annars kan de lätt bli ett inlägg som e dystert och då börjar man bara prata om kärlek o sånt tjaffs men noooope! medina med hoodsfred får de bli!


Först tänkte ja berätta om hur olika människor är eftersom jag jobbar i ett team alltså vi e ett gäng människor som är ett team och man jobbar ju två och två och lixom kräääänger lurar till folk! ni vet jag e ju den där killen du helst vill prata med när du ska till ica 10 på morronen och inte sminkat dig! och ibland måsgte man jobba med nån som man lixom aldrig träffat men man måste ju alltid hålla dörrarna öppna lixom! men ibland ouuuuft de kan bli knas för tänk att man ska

sova tillsammans
käka frulle
jobba
käka middag
sen hänga lite sen sova

och de ska man ju göra typ en vecka fukkin´ 24 seven!

och iblaaaaaaaaaaaand kan man inte passa ihop med en människa och hur man en gör så stör man sig på den människan!

vad den säger
hur den käkar frukosten
hur den jobbar
hur den ser ut
och jag menar verkligen allt

den här tjejjen fukkade upp lilla steve totally och då menar ja totallt haha tänk så rolig som jag är så tror ja fan inte att jag garvade nått under den veckan utan ja va så patetisk att jag började garva åt mig sj till slut. hur kan man ens vara så tråkig, jag vet nu typ hela hennes liv och hon vet väl att jag heter steve tror ja för hon frågade naaaaaaaada no shit aiit!
och det e fan störande att folk inte lär sig sånt i skolan hur man lixom ska vara
att om man inte bryr sig försök spela med fråga lite fukkin jerk!
shit shit shit nu blir ja fan lite taggad här!

nee men ärligt fyfan tänk om man va en tråkig människa de skulle fan inte va kul, men ja undrar kanske om hon inte passade in i mitt mowde lixom så kanske hon passar in i nån annans mowde men e dem lika tråkiga då ?

om hon skulle haft 50 milj på kontot och hade stabil inkomst och allt så fråga ja om hon skulle skänka en miljon till rädda barnen då sa hon nej och skulle hellre skänka dem till pandorna!
ja ba whaaaaaaaaaaaaaaaaat, eru dum i huvvet vet du hur många barn du kan hjälpa
- men asså vet du hur söt en panda är eller ?
har du ens fukking sett en riktig panda din idiot ?

kolla nu hur ja började inlägget fett argt blev de här de va bara för de kom sån här jävla techno musik klart man bli triggad okej ska byta!

haha såja nu kingston han gör mig lite gladare !
men summering de sjukt hur en människa kan påverka ens psyke så mycket för min försäljning gick faktiskt åt helvete !

de enda bra va att hon ville äta sushi en dag och de smaka väl ändå ganska okej!

image161


___

sen jobbade jag mina sista 4 dagar med robba bobba innan ledigheten och det va chiiiiiiiiiill sålde telefoner som aldrig förr och humöret va på topp sånna dagar kan man fan jobba 24 seveeeeeeeen!
vi va uppe i borlänge och dialekten va såååååååådär men de va ganska köpglada och det gillar vi!
på väg till jobbet träffade vi fan på världens största häst tror ja!
vi bodde oxå på sala stadtshotell och fyfan va glaaaassigt , såna här sängar man kan dra upp och ner me kontroll och benen kunde man justera o skit, men de va jävligt när man vaknade upp mitt i natten ava tt man låg som en idiot efetrsom man dragit upp benen och ryggstödet så liite värk i ryggen hade man väl, sen hade de jacuzzi där neere så de va fett chill som vi brukar säga!

 

aeee nu måste jag skiinda mig liite flyget går

---

baaaaaaack in lkpg de va ett tag sen asså! tar bara 20 min o flyga från visby flippchill!

GOTLAND

hey ey ey!
nu börjar vi snacka grejer det är måndag och helgen har varit sjuuuuuuuuuuukt kul!
kom ner med Jeffrey oxå kallad goffe efter den här helgen haha!
Det va lite oväntat att bara jeffan skulle men men stööört va kul vi har haft!

Sabina fyllde år i torsdags och skulle ha lite faderullan på lööördan!
men nej jag och jeff kom ner på fredan för att köra en liten fukka ur innan dagen ni vet!
men vägen dit va låååååång, PLANKA aldrig! vi har gjort det i sthlm sååålänge men nu fick de va nog haha
jeffan åkte på en böter på 1200 och den smakade väl sådäär kan man säga, sen väl inne på flygplatsen köpte vi varsin dricka sen genom tullen elle vafan de heter fick man inte ha med sig dricka så tog dem skiten och vi hade bara kort och tror ni dem tar kort där uppe i luften! fukk no!
skrapade ihop till en tia så väl uppe i himlen fick vi en kaffe era fukkers!
nu blev visby resan jävligt förväntansfull för den måste ju kunna täcka upp allt de här vi gått igenom haha!

Sabbe va på jobbe och jooni kom och hämtade oss väl hemma hos paret låg dhani och slöade i soffan för han skulle uppträda, men min och jeffs mage var tvungna att mättas (mest jeffs) så vi stack ner och kääkade lite!

sen gick vi mest runt och såg jävligt bra ut haha dem trodde säkert vi va dhanis livvakter elle nått för ja tror ja o jeff va dem enda mörka förutom våran kära sabbe dådå hahhaha!

sen sjöng dhani nåra truddeluttisar och körde lite personalstuff typ ropa steeeve och då vände ju sig typ publiken och kollade haha så fick lite eyes on me bitch som man brukar säga

men nu när ja tänekr efter fan ja undrar om hon tjejjen blev haffad av mig för hon trodde ja va sådär

ni vet nån b . kändis och inte för att jag va jag och såg jävligt bra ut ? och va jäävligt skön ?

haha driiver klart hon trodde ja va det hur faan ska ja annars haffa om dem inte tror ja e kändis elle nått liknande!

fredan va tung!

införde mintu black in till familjen!

(welcome bitch)

bra musik, fina tjejjer och goda pina coladas!


  



  



  



  

image160

lördan ouuuuft nu snackar vi helkväll brushan!

började me middan 3 rätters

hummersoppa

sen vafan potatis med kött och vafan hette den där löken typ små lökar lite sås sådär ni vet på sidan nått grönt till det och sen baaam

värsta efterrätten! chokladkaka elle typ aa jooo och lite kräm inuti och grädde!

mumsfillibabba skulle morsan säga! men ja va jäävligt duktig ja käkakde bara lite mat lite efterätt för jag va iunställd på att fukka ur! och då får man inte äta mykke mat de blir fel fylla då, lär er det!

vi drack vitt vi drack rött vi körde shots mellan för och varmrätt vi drack kaffe och vi drack shots!

Sabina fick en tårta som inte gick att dela haha så alla fick bita av en bit de va lite kjuuuuuuul.

de va en riktig trevlig middag med en massa sköna individer haha de va där jeffan fick namnet goffe av skojaren elin, hon spelar bandy förövrigt och förlorade en match med 11-3 men hon e skitrolig ändå!

de e nu de började snurra runt i huvvet lite folk började fukka ur me drinkarna man såg glas överallt och jag fick småbesök av nån ja kände igen från gårdagen och joon blyga inte på en flaska champagne, tack tung som fään! Musiken började pumpa tungt och det började drickas ännu mera järn ( shots på gotländska ) vi dansade som aldrig förr och dem flesta drack som aldrig förr haha en eloge för jon som lyckades dricka mest av alla!

han vann en heldag i sängen där han inte behövde röra på sig alls nästkommande dag!

summering

Tack sabina för en underbar kväll hur kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul som hellst!

inte ofta man kan ha tråkig här på visby de gäller bara att hänga med dem bästa!



men med tanke på om

näär man har något uppskattar man det inte lika mycket som när man inte har det. Det är jobbigast om man haft något och förlorat det. Man inser då att det man haft trots allt betydde lite mer än vad man trott tidigare. Man borde upskatta det man har och framförallt dem man har, man vet aldrig när man kan förlora någon. Istället för att bli irriterad på någon som står en nära så är det faktiskt inte så svårt att tänka efter och inse att småsaker inte betyder något, det är det stora hela som räknas så bror va rädd om det du har.

fukk de hääär ska in på facebook de e fan där de händer! 

Sabinas förra B - Day !

  


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0