jag är en stev!

         2007-10-31 @ 01:30:19 / Allmänt
kl e kvart över ett och då ska man sova iaf om man ska upp halv åtta och hämta kollegan i söödertälje!
igår första dan sen ledigheten jäävligt segt gck väl sådäär må ja säga
åkte sen hem till Pishe käka mat och spelade fotbolsspel som verkligen inte va kul
förut vann ja jämt men snubben verkar inte ha nått liv här uppe så han spöade mig med sådär 11-0 typ!
sen åkte vi hit till hotella och skulle slaagga haha de va en jäävla resa hotellet ligger i hägersten
så ja trodde man åkte från fittja till hägerstensåsen men nej vi gick av sen sa en kille nej åk tillbaka 2 statonen sen kommer vi dit frågar hon i kassan ba nej de e verkligen inte här det är 3 hållplatser härifrån mot där vi kooom ifrån
jag tror killen spelade ett litet spratt med oss

idaag har det vart en exakt lika dålig dag jobbmässigt!
jag e verkligen inte på hypemowde för de känns som man e jäävligt fucked up nu psykiskt
men va ska man göra, joo ta nästa tåg!
efter jobbet hämtad ejag upp pishen och vi drog på bio

The Kingdom


tuuung film som fan!

häänder det nångång att du får en idé? i mean du ligger i badkaret eller sitter i bilen eller tåget på väg hem från jobbet, du kanske bara ligger i sängen och funderar på livet i allmänhet och inget speciellt dåååå, helt plötsligt, får du en idé om hur någonting borde vara, eller hur livet skulle kunna bli mycket bättre för dig eller någon annan. Kanske sitter du och funderar på det ett tag, men sen vandrar dina tankar vidare, och nästa gång du ser ett anteckningsblock så är idén flera mil ifrån ditt huvud? Händer det bara mig?

okej skaaaaa sova!



fukk it bay!


Kommentarer
stev säger:
      2007-11-01 kl 00:26:29


du är en stev upphöjt till 2 nu


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0