helgination !

         2007-10-28 @ 11:13:18 / Allmänt

slutet på min helg och det är väl sådääääär! men jag har fan vart ledig i 10 dagar  haha tror inte de e nån på företaget som tar leedigt så mykket som jag, man har inte ens råd att ta ledigt men när man e fukking slutkörd what to do ? Men fan va tuuung ledighet ändå visby en hel helg sen softat me grabbarna i en vecka kan inte bli så mykke bättre än så! men de e ändå nått som stör en asså lkpg e skönt o komma hem till men de känns som man tröttnar ganska snabbt man går ut,  hälsar på alla eftersom man känner alla . Gotland e fett skööönt jag gillar det som fan på nått sätt mår jag jävligt bra där!  och om ja ska börja jobba med sabbe o dem måste ja ju flytta dit en tid och de e ju inte så att ja känner många fler än sabbe o jon haha ! fast kan ju hänga med Linn jons dotter annars
aja vi får se för min motivation till jobbet har jag redan förlorat för länge sen!

Torsdag platå halva priset i baren och man har fått lön haha kan de bli sämre!
läääääätt efetrsom man super alldeles för mycket bara för att
satt först hos olof zipp lite sen in till platå
kommer typ bara ihåg vissa scener haha nejdå
men shotta aldrig en 6a mintu!
men de va jävligt kul vi va alla där nere och drack en massa skit bara haha när denis skulle beställa
så vare nån jävel som bestllde sån där bloody mary elel vafan den heter denis ba du sjuuuk du är djävulen du dricker blood haha fyfan de va de ääääääääääääääckligaste på länge
jag tror aldrig jag varit ute och fått så mycket uppmärksamhet för min tröja herregud de kom typ folk stup i kvarten och ba ooooh den e så jävla snygg du passar skit bra i den sen folk som ba hoooooooooooooooolland hooooooooolland haha tung tung!

 


roligast va ändå efterfesten på five tastes haha denis va så packad
att han till och med stog för maten ikväll !

  



ja kommer ihåg att jeff sa att man kunde köpa pizza med dubbeldeg hahah så det fick bli dubbeldeg men kommer
fan inte ihåg om de va gott asså men ja ser ju jäävligt glad ut iaf !

fredan va helt förstöööööööööööörd jag var bakis hela jääävla dan + kvällen ja fattar inte hur ja kunde va bakis så länge! Men vi skulle ju se KEN på blueheaven de va ju sådääär asså men fick ta mig i kragen  samlade grabbarna på steves och chilla ihop oss lite! sen ringde anton ( an2n )  och sa han skulle på maxim haha ja ba neeeej men sen kom dem och det blev liiite krockat med att alla va på ken!
men jag fick helt enkelt prioritera kallas de va

 
värmde upp publiken sådär åt kenta ni vet



okej nu har mitt fan snott min keps
om du ser det här var vänlig och lägg en kommentar med ditt nr!



Denis fyllde faktiskt 20 år igår så grattis på din födelsedag
haha alltid lika roligt och fira denis, jag sherwan va hemma hos honom Denis tar fram tårtan och tre skedar och sen börjar vi äta direkt från tårtan exakt som förra året haha! Denis skulle fira med sina bosniska koimpisar och sket fullständigt i oss men jag och sherwan tänkte ändå fira hans födelesedag vi tog en öl på stan chilla snacka massa skit jävligt skönt faktiskt
haha jag leker med ljuset och sherwan blir typ arg och ba
- kan du sluuta eller min pappa dog i elden

hahahhahahaha asså han driver hans pappa jobbar i kurdistan
och man ska inte skämta om sånt men han sa det så kuul att jag nästan dog sj där!
det va ändå lite konstigt för det va lixom lönehelg och ingen va sugen på att festa vi körde lite små hak
gick in på maxim softa lite haha sen gula huset 30 kr inträde helt stört plaza e nog glada som tagit alla deras gäster . Sen käka vi lite lätt sen som grädden på moset så skådade vi värsta bråket när vi va på väg hem svenskar mot svenskar dem va två mot en horungarna vi försökte stoippa men d eva riktiga krigare så vi lät dem bråka lite haha fifan men killen fick vääärsta sparken i huvet när han låg ner sen han springer därifrån riktigt mamma knuillare där asså! att man ens kan göra nått sånt fukk it sen vare tydloigen 2 pojkar från linghem som åkt på stryk inte konstigt haha vet inte vem dem äääääääääääär men så kom dem och tacka mig i sherwan haha och ba fan de e ju du steve du va ihop med emma söderberg ja ba mm han ba hahahahahahhaha kommeru ihåg mig ? vi hälsade på varandra i kiosken i linghem och jag har vart där 1 gång kanske år 2004 kanske haha

naee men orkar inte mera nu tack för en jävligt najs kväll sherwan rouzbayaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !

ska äta packa sen dra till sthlm

lika jävla tråkiiigt varje gång!

image194


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0