God damn it !

         2007-10-24 @ 12:38:37 / Allmänt

aaa jag är en svensk medelklass kille med trygg uppväxt
aaa mina föräldrar e gifta, jag e precis som många andra precis som du
jag e inte från några hårda förhållanden, jag har aldrig sagt att jag e från något ghetto eller aldrig spelat det
jag e bara en helt vanlig kille som en gång föll för den här kulturen med dess olika former och uttryck
där jag fann min identitet i en rörelse som formade om mitt liv för evigt
jag ser inte på mig själv som ni ser på mig jag är inte den snubben ni tror jag e
men de här e min stora passion GOD DAMN IT
att brinna för nått så starkt som jag har gjort i alla dessa år
har för mig bara bevisat att SANN KÄRLEK finns i mig

" Petter "

 

Vaknar upp fett seg efter gårdagen och tänkte när fan kommer mina skivor då va klockan halvtolv sen paaff i brevlådan hör ja något tungt ramla ner KEN och PETETR´s nya skivor! fyfaaaaan vilken bra dag det här kommer bli
just nu ere Petters skiva som rullish och fett tung e den oxå



Ishi har proddat 5 låtar på den 

Jag har fan älskat Petter sen hans första skiva kom ut 98´ kommer ihåg när jag fick den i julklapp av mamma
och Ken har alltid varit den där blatten som varit tungast!

men aja måste snacka om dåtid för de e igår ja ska börja att skriva med har inte hänt mykke mer idag än
att två skivor plumsa ner i brevlådan!

vaknade upp utvilad sådär ringde Sherwan tagga ner till stan och det blev chajniis food
hade 40 kr kvar och stoppade ner dem i jacken och plockade ut 700 haha de va tuungt gjort där steve!
för sherwan gick de väl mindre bra kan vi tilllägga:P eftersom de va sista gången kan man säga att han la av när han låg på botten! Tog sen en fika på stivs pratade om lite allt möjligt sen kom malin + en kompis på gästlistan och satte sig de va trevligt för malin är min flickvän! hmm tjejkompis som i vän eller flickvän som kille och tjej som tycker om varandra ? haha!

Håll i hatten nu Jag , Sherwaan och Fisken gick på LHC haha
fattar inte vart vi fick den idén ifrån men de va gött
Kavve bjöd på popcornen och Strasse stog för läsken och tilltugget!
dem jobbar ju där dem små filuren!
3-0 tror ja de blev men asså vad det braaaaann i mig
de va en svart kille som spelade i mora HAGOS
sen finns de ett jävla svenskt par över mig som ba

- Vafan din svarta neger
- chokladpralin
- din jäävla tryffel

asså jag tänkte gå upp och slå in pannbenet på killen men sherwan
lugnade ner mig som tur va haha
men ja fattar inte hur man kan va äldre och säga sånt tänk barnen vilka jävla rasist samtal
dem lär ha när dem delar potatisen sådär vid kl 18!

men det värmde faktiskt lite i kroppen för idag fick jag en puss

tagga sen hem och svävade på moln hahahhaha driver!
familjen + lantra och kära kusinen joya va där haha fyfan de va riktigt najs faktiskt
satt alla riddarna runt bordet och berättade en massa sköna historier
pappas busstid och som gansta var nog roligast!
Jag älskar verkligen min familj och allt som tillhör det!

Sen kom Sherwan igeeeeen han kunde verkligen inte släppa mig idag
så vi gick ut en sväng fan de va minus ett jag invigde gås jackan och vi promenixa iväg
och pratade ännu en gång om allt mellan himmel och jord!

nu blev ja hungrig tugg tugg bye!

image177


Kommentarer
Anonym säger:
      2007-10-25 kl 02:06:52


.


   BLOGG: http://mogi.blogg.se/
fisken säger:
      2007-10-28 kl 00:38:50


KOMIGEN CLUBBEN =D


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0