2 h seenare ligger man på hotellet i sthlm

         2007-10-29 @ 00:44:16 / Allmänt
ska jobba i sthlm heela veckan de blir nog najs får ta tag i kragen
och träffa lite foolk!
Åkte upp med ett jävla sunk tåg fast satt ändå på första klass haha och dem platserna va lixom
värre än standard på x2000, på väg till bistron så var det som att passera olika världar där jag var kategoriserad i överklassen haha! satt i första vagnen och självklart 32 vagnar bak e bistron! folk sitter i vagnar me äckliga djur som skäller o de luktar o fifan!¨sen en annan vagn där det va skitvarmt och man satt typ som i en kupe elle vafan man ska säga som i ett rum skit trångt hahaha fukk!
väl framme köpte jag en sån här värm mig i tre minuter låda med potatis och köttbit brände sönder tungan och
det var skit äckligt! så dajmen fick bli min räddning!

hörde en man säga på perrongen

ifall vi ska ha det bra så är det någon som måste ha det dåligt
som att vi t.ex. får billigt kaffe så ere nån ner ei brasilien som
bor i träskjul och tjänar 80 kr om dan och käkar ris me bönor

tänk om du e den som har det dåligt ?




__


Kommentarer
stev säger:
      2007-10-30 kl 17:56:02


du är en stev


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0