tjiaaaaaaaaaaa!

         2007-11-03 @ 19:14:46 / Allmänt
i just want you close
there you can stay forever
tror ja hon sa Alicia Keys !

Tung kväll igår var med broder medans gerald var i bålsta och changa om sina clothes
jag käkade yakuniku med sushi elle vafand eheter som han lura i mig de va najs faktikst men sushin
de kanske tar ett tag tills man lär sig de smakar ju fisk iaf och fisk är bra för annars hade inte
min mamma lagat det för att göra mig arg!

Gerald kom och vi stack till inspelningen jäävligt kul faktiskt
de va riktig såndär mtv cribs känsla massa negroos som spelar air hockey
går runt dricker fina bitches här och där haha!
fan va ja älskar när alicia sjunger ooooh oh oh oohh inte sådär men de låter så i lurarna
aja!
tung musik sen dem spelade in videon vi satte på oss våra two stripe shirts och bara svängde med

Lazee men vettefan va hans låt hette riktigt skön iaf!
sen stack vi vidare till hard rock och avslutade natten
efter det hämtade vi brorsan på nån bajs klubb där han va vakt



visar upp nån medaljtavla han är stolt över!

haha de e så jävla roligt alltiiid när man e ute med jobbbilen och står utanför en klubb 'hoppar folk in och ba hur mykke till mörby centrum den här gången ja ba gå ut o läs på bilen haha
sen en till ba har du fullt ? tänk man aknske ändå skulle kunna tjäna ett par kulor efter jobbet lixom .

fett irreterande igår kom ja på att jag glömde batteri till kameran så de blev jävligt ruttna telefonbilder men wtf kan inte alltid dela av mig med livet ellerhur.



  

image208


annars dåååå , joo ja har världens tråkigaste jobb just nu men ska troligtvis byta
så de blir naajs lite ny motivation nya lurar och viktigt nya brudar!

Är det fest ikväll elle ? Skulle på fest i södertälje med grabbarna men pallar fan inte vara fucked up imorn när ja åker ääända ner till malmooooe!

lite shit från pishe och aram hahhahaha!






haha ja e så jävla tuuuuuuung asså!
nu börjar de fan bli tråkigt vid den här jävla datan ska ringa jeff och fråga om de e nån bitchkväll !

för alla er som är där ute och tuggar glöm inte o svälj för den här julen får alla klamydia i julklapp!

Kommentarer
shoona säger:
      2007-11-04 kl 19:56:05


min lön kom för två dar sen, jag står vid bankomaten,
"uttag medges ej av din bank"
vadå e jag pank?

stev säger:
      2007-11-04 kl 20:24:21


ja, du är pank shinå


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0