Sthlm city!

         2007-11-07 @ 23:11:05 / Allmänt
Jeffan sitter och kollar på prison breeeeejk!
idag kom det ut del 6 och 7 samtidigt fatta julafton kho!

Vaknade sådär idag fett tidigt för de va fett kallt här i Bålsta
kör utan värme tror ja inne i huset asså
sen kollade på prison lite sådär blir alltid lika cp i slutet för dem slutar alltid fukkat!
Drog sen in till stan med Roddan haha riktig orre de där asså vi kommer inte ens ut ur området
innan bilen får soppa torsk som pappa skulle säga, haha riktigt pinsaaaaaamt men vi klarade oss rullande till macken som tur va annars hade de blivit pannkaka av allt som mamma skulle sagt!

Min mamma fyller år på söndag : )



lite olika kontraster där men hon e ändå min mamma!

aja sen va vi i solna käka sig lite sådär me jeff som slutade jobbet och träffade hesh och ish sen in till toown
fett jobbigt sthlm asså bara en massa folk och sen vare tårkigt väder men jag köpte en tröja iaf bara för att
ni vet den där känslan shit ja va i sthlm måste ju köpa nått.
fukk that

Haha fan de e lite nervöst nu känner ja,  intervju imorn kl tre hos  image217
men de måste ju ändå va ödet eftersom de e lite klang i det hela
men skön som jag är kommer dem nappa direkt de alltid sådär man måste bara va lite självsäker
och dra nåra skämt som man har i skafferiet

- hur mycke vill du ha det här jobbet ?
hur mycket vill du ha mig ?!
- Säg nått bra med dig
Kom på nått dåligt ?
- Varför ska vi välja just dig
Ni väljer inte mig , Jag väljer er

hahhaha spikat sen dem anställer mig!

____

När man tänker efter de e fan kul och läsa andras bloggar bara sådär ni vet va folk tänker o gör o shit
folk man inte ens vet vilka de e flippchill! en brud igår ba asså ere kul att folk vet va man gör hela tiden o du skriver ner o shit hahaha men vem faaan bryr sig okej att ja har 8000 läsare varje dag som bryr sig men ändå ja skriver bara för att de e fett tråkigt ibland o göra nått annat. och skriva e lixom bra för om ingen skrev får vi ju inte reda på nått direkt. Okej alla slutar skriva NU i detta dagsläge får inte svennarna corren imorn på morronen dvs att nicke inte har nått jobb att utföra kl 3 på morronen! och internet har bara en massa blanka sidor och de skulle ju inte va kuuuuuuuul!

jag vill bara lägga in en bild



Jag o zlatan va ute och körde i glocalnet bilen så ville han ta en bild
så att ja skulle komma ihåg vart han bodde.
Du gjorde faktiskt 2 mål idag när ni vann med 4-2 mot Moskva
Grattis!

Det har vart en jävligt skön dag som arbetslös men imorn blir jag anställd
gonatt lille katt hihi

lägger in en bild på Kanye West hahaha!

image219


haha de va en tjej som skicka sms

mms please : )
sen ja skickar
Grr bra nu kan ja sova gott puss
haha att de kan va så lätt att tillfredställa tjejjer på distans ibland

aja fukk it!

steVe  Rodney



Kommentarer
De du! säger:
      2007-11-08 kl 21:39:25


haha ja ville bara vara snäll. Grrr


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0