Ny tid, Ny strid!

         2007-11-06 @ 10:42:06 / Allmänt
Solen lyser in på hotellet i malmö och ett nytt liv börjas
igår var sista dan Jag och Robin jobbade på Glocalnet
det känns jävligt sjukt och det blev ett jävligt dåligt avslut
Robin och Jag skulle egentligen jobba hela månaden
men efter vi vart ärliga och sagt att vi inte ville förlänga kontraktet
utan ska på intervju på Tre  ändrades allt feeeeeett irreterande
Hon säger de e bäst o va ärlig blabla så ja kan planera in andra hit o dit
men steve jaaaaaaag vill ha kvar dig snälla i 2 månader till bara
de kommer hända grejer i januari blbala! Då va ja ärlig och sa ja skulle på intervju på Tre
ouft galet då fick vi båda åka hem igår elle vi åker hem idag men vi skulle egentligen jobbat mån tis ons och robban hela veckan , tagit bort våra GVT och telefonnummer från listan men skiiiiitsamma!

Jag kommer få jobbet på Tre och allt kommer bli fett : ) !
Men de känns ändå jävligt sjukt att det vara sista dan igår på Glocalnet
för de blev ju inte värsta bra slutet direkt.



Ey va stöööööört ja kom på nu exakt idag har Jag och Robban jobbat på Glocalnet
i ett år

2006 - 11 - 06

R.I.P

2007 - 11 - 06

Men jag är jäääävligt glad att man äntligen tog de där steget och slutade för annars kan de va så lätt att man bara är kvar och daltar lixom! Men nej jag känner att jag kommer utvecklas mycket mer på tre och cashen kommer bara rulla in föfaaaan ! aja fukk it!

Ligger niu i malmooe ska upp till sthlm för på torsdag ere intervju fast har redan haft telefonintervju den gick tjock najs men jag e jävligt skön sådär på snabba svar ni vet

- Varför vill du ha de här jobbet
- Hur många procent är du taggad
- Var cissi en dålig chef
- Hur många snittar du
- Vem av er tre från glcolanet är bäst
haha sen precis när vi skulle lägga på han ba ajuste fan har du flickvän
ja ba nae de e ju sådäär me det i de här jobbet hahaha.

hahahahahahaha ajuste igår ja kom in till de där teveprogrammet på 5an på morronen 3 jävla ggr
men svarade fittfel alla gånger, han va fett skön hahaha hela tiden ba gör som steve han är en riktig solstråle han har kommit in 2 ggr haha sen ja kommer in tredje han ba nu håller ja fna tummarna för dig hahaha fett tung!

aja nu måste ja fan packa och det suger






Kommentarer
din absoluta favorit säger:
      2007-11-07 kl 20:01:57


du har ju nästan blivit lika aktiv här som du är i sängen

steVe säger:
      2007-11-07 kl 22:53:03


och bara för din skull !


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0