i love rumania!

         2007-11-01 @ 23:28:06 / Allmänt
haha måste bara säga att de har vart jävligt kul på jobbet dem två senaste dagarna
gick najs faktiskt sålde 4 igår 5 idag och kanske 6 imorn
mowdet e sådär men steve finns kvar och utan mowde går det inte lika bra hajjar ni !
men idag kom solljuset det ljuset jag väntat på så länge nu haha :P
nee men ja tror att det är dags att byta jobb och jag e på väg till intervju när ja det tar vi i ett
annat avsnitt!

igår gjorde ja inte så mykke jobbade sen hem till pishe kollade lite fotboll sen åkte ja hem till hotellet och sov
det var ju en jätte rolig dag sådär

idag jooobination! sen kom roliga alex förbi och hälsa på + folk från kontoret tur att jag inte satt på lådan för
det skulle ju inte va bra inte för att jag gör det annars men ändååå kho! hon hayden fett sexii katt asså aja

asså ja tänkte mer att de här skulle bli fetaste inlägget ni vet de händer sådär skottlossning
sen jag tänker aaa ja ska skriva om de här fan ja har fukking blackout elle nått !
det finns en på hela jorden som kallar mig stev! och det är lollan min resebokare haha är det du som är här och spökar .

image200

räkna dem vita prickarna och om du har rätt ring mig!
för då kommer jag och levererar 10 000 cash inom 15 min som sms och låna

kolla vad jag lärt mig!!

in your faaace biatch

sen åkte hem till pishe och aram dem skulle laga mat haha för ja lagade mat i måndags tror ja de va
sen nu de va så gott att dme åkte till coop forum och ville ha same shit
jag e kocken me stocken.

nu skrev olivia vi ses på platå så denis om du ser de här dra till platå haha!
själv är jag i bålsta och jeffan är ute nånstans och härjar !

nu undrar ja vafan ska ja göra för klockan e ju ändå lite mycket men om man inte har nått o göra
kan man alltid spela http://gratis-spel.net/gratisspel

haha ja låter som en såndär bloggare ni vet som har 1 miljon läsare och säger till alla hur dem ska göra blabla ibland fattar ja verkligen int epå sånna här bloggar där dem ba aaah jag har på mig det här med det här och sen de här till de här och skriver vart dem köpt då o skit, tror ni att alla går och köper dem här grejerna då på dem ställena haha ja vettefan asså men de så sjukt för den här bloggen kan ju fan skriva vad som helst så hänger hennes anhängare med lixom
 t.ex.
http://kenzaas.blogg.se/

eller fan hon va lite söt jag vill oxå ha 8000 läsare om dagen de skulle nästan va lite soft!
men de mest patetiska är att folk ens bryr sig om att komma till den här mest aktiva listan helt stört folk kan skriva ett inlägg med hej jag heter steve och sen skriva ett till tjooos va händer ditt cp ? och hålla på sådär
hela dagen de e ju då man kommer på mest fucked up i huvvet listan haha men fukk that
jag har min egen lista och där antecknar jag vilka jag ligger med och försöker lägga in bilder skriva positiva saker och negativa och om man kan tänka sig igen och sådär de e ganska kul för det börjar bli ett par stycken nu med tanke på det måste köpa nytt sånt där album för ja använde rne hel sida till alla och det är bara 100 sidor i ett block
aja

måste lägga in nått shit här




kan man va sådär tung får man fan ligga mer än mig!

aee nu ska ja softa lite jeffan kom precis hem men ta det lugnt gott folk!
glöm inte att dricka mycket vatten!


image202


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0