i hate rumania!

         2007-11-02 @ 16:18:55 / Allmänt
haha nu gillar ja dem fan inte längre står på jobbet och tre st fick precis avslag de va väl ändå sådääääär asså! men de e inget o hänga läpp för det finns andra ostbågar i chipspåsen som man brukar säga . sitter på en bänk nu faktiskt och känner att jag måste rensa skallen lite varende en som går förbi här är invandrare och ibland kommer finns det svenskar men dem måste fan gått fel
nu satte sig två svenskar här breve mig bara för det men dem har ju ändå 2 sofiero i handen 16´00 haha!

Men det är ändå en skön stämning här folk skriker på arabiska folk hälsar på varandra och pussar varann om kinderna
oj nu satte sig en gaaammal arabisk gumma här breve me en påse nötter haha lite obekvämt och sitta mellan fullisen och arab nana!
men va gör man , som sagt kan fatta att folk verkligen trivs här eftersom alla kulturer möter varandra bara dem går utanför dörren men alla snackar ju sina egna språk så svenskan e ju inte helt hundra om man säger så bettan!
nu gick nana iväg hon kanske blev arg för att jag skrev om henne hahhaa!

jag dejtar en jävligt fin tjej
Izabella Scorupco heter hon

image203

ni kanske vet vem hon e men hon är jävligt skön faktiskt
lägger upp en bild till er som inte vet vem hon e


http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/
gå in här och testa lyckan!

ikväll vet ja inte riktigt vad vi ska hitta på
tydligen ska vi kanske vara med på inspelning av en musikvideo till lazee



fett kul att jag kan lägga in youtube shit haha!

När nån frågar va ni gör säg att ni sitter på tuben då undrar dem vafan de e då

YOUTUBE såklart!

annars är www.youp***.com oxå helt okej

vi står framför en vivo sen ere en familj som packar ner sina varor
sen ere en svensk som betalar sina sen råkar pappan ta på en av svenskens varor
och kuksugaren tror han ska sno dem han skriker framför alla ba
- NEEEEEEEEEEEEEJ
och skämmer ut familjen totalt
haha helt stört sen mamman kollar på mig o gör tecken typ e han dum i huvet
ja ba - ouuf swedi haa
hon ba hahhahaha aaaaaah swedi khape menjuuk svärde o allt hahahhahaa

gött nu sålde ja två lurar de va två ja snackat med innan khoo

fukk it måste jobba

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0