slapp som han e, asså ess te e v e !

         2007-05-29 @ 23:20:45 / Allmänt
va har hänt den senaste tiden,  tänkte att jag skulle ha en massa grejer o skriva
men jag blir nervös framför skärmen och har egentligen inte mykke o skriva om len.?
dåligt minne som ja har kommer ja inte ihåg ett stenkast. 


hur ser livet ut egentligen, de e ju samma sak hela dan varje dag.  jobba för att få pengar. pengar för att ladda på mobilen. mobilen för att kunna ringa sina vänner. som ringer sin vän o frågar om han har fest. nej tyvär men ser han ändå på krogen helt full o säger att han va så jävla full på sin förfest som han sa att han inte hade. aha han va fitta pass på han. tillbaka till listan. pengar till o köpa nya kläder , kläder som ska få folk o titta lite extra på dig. som i sin tur kanske ger lite kärlek. och kärlek som föder svartsjuka , sen tog de slut. då blev du deppreimerad o sluta vara me vänner o hatade alla du känner. sen blir du glad o fattar inte varför du va så löjlig. då skaffar du ett jobb o får arbetskamrater som bara är tjejjer. som i sin tur berättar för sina väninnor vilken snygg kille som börjat på jobbet. efter en firmafest har du blivit på stött av 5 tjejjer. eftersom de bara var du som var killen där. men sånt e livet. allt handlar om hur man hanterar saker o ting. du satte på 3 av dem men dem trodde att dem va dem enda av 5. du blir hatad på jobbet när den enda berättar för den andra. och du slutar. depressionen börjar om. du tar en ipren. men då ploppar den där jävla iprenmannen upp me sin jävla gitarr o du blir helt sne i huvet.
du säger att han ska dra åt helvete. haha men gissa vem som kommer. small BILL från comviq o säger att dem har lanserat ett nytt abonemang. så frågan är. hur ser ditt liv ut? elle ja kanske har spårat ut totallt. orkaaa! eeens! läääsa! denna! skiiiiit!

har tänkt på en annan sak när man ska gå o göra nått. då man oftast har på sig mp3n. Du går på stan vid typ 4 ingen hörlur i öronen. men precis då du sätter på favorit låten i repris o sen me pluggarna i öronen ändras hela livssituationen. du ser folk som pratar men inte va dem säger utan bara läppar som rör sig. det blir som en helt egen värld där bara din musik o du existerar. om du inte prövat . pröva.

de här kanske var lite gay. men har verkligen inge o göra o har hörlurarna på så de känns att man e i sin egna värld asså.
kolla ladda hem låten. Timbaland - Way i are lyssna på den en stund.
sen byter du helt plötsligt till John Gorka -  don´t you know . ladda hem den den e ganska skön o sitta o stimulera till .

aja ska ta o dricka lite vatten nu.

en rolig sak som jag hitta på min old lunar diary  :

Finns de folk för er som bara kan göra en glad ? Bara av o se på den personen så blir man bara så glad. Du känner inte ens personen. Men på nått konstigt sätt får den dig att le. De finns en som e såååå utstrålande men du intalar dig sj att det inte går. så hur ska det då ens kunna gå bra. Mår du inte bra sj. är det ingen annan som ser dig tyvärr.

och det roliga var att kvinnan föll för mig, den du DENIS SOFTIC ! han tror inte några tjejjer vill ha mig eftersom jag är svart. men grejen är att han försöker nedvärdera mig för att han sj ska må bra. Han ska alltid va tyngst och bäst och vackrast men han e ju helt jävla keff i bollen jag lovar haha! som idag när vi va o betala resan , japp aaa det gick ju så inihelvete bra där dennis med två n! * en sm'älll på käften *

försöker skriva nått intressant men vem fan bryr sig egentligen om vad man skriver här .

Visste du egentligen att utan språket skulle du inte existera jue
inte som den du är nu

Ord formar dina tankar
liksom ditt tänkande formar ditt språk

de e ju fan bra där steve!

____

nu ska ja visa er hur de där fanskapet alltid ska försöka vara roligast han skrev precis på msn :

Softic´ säger:

hej. vem är du?

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

Hej! va snackaru om de e ju jag ?

Softic´ säger:

jaha och vem är du?

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

steve vafan

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

denis sluta nu

Softic´ säger:

vadå sluta känner vi varandra

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

ja önskar av hela mitt hjärta nästan att vi inte gjorde det men aaa.

Softic´ säger:

varför tvingar du tjejer och ta kort ihop med dig för att sen kunna lägga upp dem som msnbild för att tex. jag ska tycka du är tuff?

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

för att alltid när vi är ute ska alla tjejjer jämt hälsa på dig , och då retas du alltid att jag aldrig får några så in your face nu har jag 4st med på bilden!

Softic´ säger:

4 tjejer ggr 1000... shiit du e minus 4 papp på kontot pga dem

Softic´ säger:

jag skulle utan tvekan också tagit kort med dig för 4 papp

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

men jämfört med dig är pengar inga problem men nu var det såhär att jag sa att de va ja som va steve som i stevieee du vet lokalkändisen

Softic´ säger:

hahahahahaha lokalkändisen? hahahahahahahahaha

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

amen lägg av du pumpar ju min låt varje dag du går till skolan

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

- tittar in i dina ögon

Softic´ säger:

inte konstigt att du e rik.. du får spö varje helg sen du anmäler och får skadestånd

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

ne nu ska vi inte va sånna, bra att du sa det kom på att jag har rättegång imorn bitti ska läsa lite papper nu .

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

vi hörs hör gärna inte av dig

Softic´ säger:

hahahaha

Softic´ säger:

jag ska komma imorgon ta med mig white lions och hejja på dem vita i rättsalen

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

tyvärr men dem tar inte in folk med trasiga skor + att det kostar 20 kr i inträde och bara där får det ju åt helevte för dig

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

går

Softic´ säger:

eee

Softic´ säger:

allvar nu

Softic´ säger:

jag har ett grovt problem alltså

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

vem är du ?

Softic´ säger:

vaaa vad snackar du om

Softic´ säger:

allvar nu

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

vadå sluta känner vi varandra

Softic´ säger:

ja det gör vi verkligen

Softic´ säger:

du e skyldig mig 25 000


ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

haha okke nu räcker de pallar inte mer


Softic´ säger:

ee jag har ett grovt problem steve ärligt alltså

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

okej låt höra ?

Softic´ säger:

jag e jävligt trött på att bli utnyttjad av tjejer

Softic´ säger:

jag kanske har fel

Softic´ säger:

men jag e ju både jävligt otrevligt o så e jag inte speciellt snygg...

Softic´ säger:

jag tror ärligt talat tjejer utnyttjar mig för att jag har mkt pengar?

Softic´ säger:

ääärligt nu steve tror du också det så säg till mig

Softic´ säger:

är det nått du vet om

ﺕ ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger: asså då fattar jag verkligen inte vart dem har hört det , de sant du är fakitkst ful och otrevlig ibland kanske men de där med pengar måste ju va att du köpte nya skor förra månaden och dem innan hade du jue sen i 9an så dem tänker väl att du har en massa pengar nu lixom

Softic´ säger:

fan va du snackar skit...

Softic´ säger:

varför kommer alla guzzar till mig i skolan och säger att det e äcklig mat idag, sen dem frågar om jag vill hänga med o käka pizza då jag hänger med för jag tror jag e fint sällskap, men jag får alltid betala

ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! pluggar! muntligt förhöör imorn : ) säger:

aaa men de e ju asså sånna här golddiggers kallar jag dem, jag märker ju direkt när nån av brudarna försöker komma nära bakfickan för att stjäla mitt visa , men saken är oftast att jag har sex först äter sen och då säger jag att jag glömt mitt kort så får dem lixom pröjsa för sexet + pizzan kan man säga

Softic´ säger:

hahahahahahaha


. om ni noterat ner en del av konversationen ser ni att denis skrattar betydligt mycket mer än mig. Så nästa gång ni ser honom kan ni ju säga att jag är betydligt mycket roligare än honom !

image33

___

aee nu har jag gjort en massa onödigt här känner jag dääääääääääääääääär ja!

imorn är en tidig tag rättegång och hela köret men det går nuuug bra!

simma lugnt, och skrik på hjälp om det blir för tungt PEACE

image34

ps. lägger in en bild när jag och tjejjerna vann chearleading 2007 när jag var i gbg och jobbade !


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0