k e l r ä k

         2007-03-16 @ 19:11:25 / Allmänt

Jaha, så vaknar man upp, i samma pjäs, i samma scen, men i motsatt roll. Det där telefonsamtalet som alltid förr eller senare kommer när man träffat en ny vän. "Vad vill du med det här?"

Vad fan vill jag, har jag någonsin vetat det?

Jag brukar dock alltid vara den som ställer frågan, trots att jag sällan vet exakt vad det är jag vill, nu spelar jag dessutom min egen motpart, som om det skulle göra saken lättare. Trots att du sa det som hundratusentals klyschknäckare sagt förut, lät det ändå så nytt från dina läppar: "Känslor kan man aldrig bestämma över.."

"..Och tur är väl det" ska någon snusförnuftig fjant fylla i efteråt. Är det sån jävla tur? Ibland kunde väl det få vara lätt, bara någon gång?

För det vore alldeles för enkelt att bli kär i någon som man tycker om, som man kan vara naturlig med, som är rolig, som man inte behöver begränsa sin hjärnkapacitet för att hålla ett normalt samtal med, som inte tycker att jag ser ut som skit eller vice versa, som inte tycker att jag är ett bedrövligt sängkammarsällskap, som inte har något emot att skita blankt i allt vad nyttigheter heter och beställa pizza fyra dagar i veckan, som inte har något emot att sätta sig i på ett tåg i flera timmar var och varannan vecka för att träffa mig.

Det vore alldeles för jävla enkelt..

men nu är det så att dem flesta guzzarna jag träffar på blir kära i mig, även att jag säger direkt till dem NEJ bara in och ut sen bruden jalla GÅ, men nej nej de e ingen av dem som kan förstå. Dem vill smaka lite på min status och lixom ni vet spela bonanza aa jag träffar steve abooo jag fick sms av steve du vet han fan vadå klart du vet vem de e , han som aaa du vet hahaha !

- mamma lärde mig att hålla huvet högt
stå upp för det jag tror på
att jag ger aldrig upp, måste vara det det beror på
jag é kämpen i det sista, att jag ligger jämt med listan
och fortsätta med mitt tills dom sänker ner min kista

Jag har sett sånna här ni vet härliga grejer i andras bloggar . så jag ska ooooxå!
idag hade jag

- Vita strumpor från Ö&B
- Kalsonger med ett hål i
- tjock sköna skor
- fett grymma byxor
- naajs tshirt
- och alltid då menar jag alltid en najs frilla

ey jag sålde ett jävligt grymt par converse nu i veckan till en brud checkaaaaaaaaaa

image4

jag fixar allt du vill ha , förståru ?!

okej de räcker dags att fukka ur. Vet du vem Softic e ? han fukkar upp mig totallt. men va gör man de e mykke snack men ingen action. strasse ska fika me nån jävla brud ikcväll. sherwaan jobbar men de e bra. ey de räcker nu ska haffa en guzz på msn de plingar som fan här i högtalarna hon skickar sånna här vibbar ni vet .

nu avslutar vi den här jävla blogg skiten med att sluta söka efter bekräftelse.
det är allt för många brudar som vill ha bekräftelse antingen från en shuno eller två shunaz.
förstni hur jag menar, skickar sms sådär spelar tjock fin sen när de kommer till kritan nee ja ska
va med en kompis blabla sen har hon ändå smset där i luren där du säljer din själ. tjejjer är lömska som
arne vajse sa i tv direkt nu live! dem e alltid under dig, varenda jävla tjej : )

http://www.an2n.sajt.org/


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0