bara fukka med okej !

         2007-06-17 @ 22:45:37 / Allmänt
image54


 IDAG HAR VI EN GÄST MED OSS SOM SKA DELA MED SIG LITE AV SINA TANKAR. MEN JAG BÖRJAR MED MITT SEN KOMMER NI MÄRKA NÄR IDIOTEN DRAR SITT !

................ softa ska ba sätta på en skön låt så jag kommer i rätt stämning. japp din gött!

helgen avklarad då grääääääääääbz! jävligt skönt faktiskt och jääävligt kul!

de hela började med att på torsdags kvällen där begav vi oss till trägårn för att "kolla" till roy haha så att han inte hade fått snedtändning, men det såg ganska just ut men mer ljust om man säger så. Jävligt mycket tjejjer som sa att jag var roooooooooooooooooooys brorsa typ i stort sett hela tiden, och kunde låtar och blabla men de soft att det finns tjejjer som har mig som sin drömkille kan man säga ellerhur denis de e ju fan så de e haha! aja vi gick runt med roysan och sa att han slutat 9an och att han skulle få en puss haha så de blev lite här o där kände jag assså men det är en annan femma om man säger så och då menar jag inte i valuta utan mer i konsistens men dit kommer vi sen efter vi skjutsat hem merw. NU är vi där hoppsan denis ligger hemma hos mig kl 2 på natten och ser på simpsons när han ska ha champagnefrukost kl 5 haha bra jobbat pg ! vi flippar ur och drar till katedral och säger poff poff och lägger oss på ett moln och snackar lite om livet sådär , du vet ba flippchill!


- hejdå!


vaknar upp fett seeeeg sätter på mig lite clothes om man säger så, drar till ishallen med NÅN! men nej jag skiter i du är inte ens värd att nämna :D ! men iaf så skööön känsla fett glad va ja haha ser alla studenter där nere på isen springa runt förutom DENIS SOFTIC som ska spela bonanza och sitta ner o luta sig bak mot stolen. haha men fett chill asså iaf. sen vare utspring och det var jävligt varmt då menar jag asså eeeh excuse me is it very hot in here or what ?! yup men va gör man inte, jag hade en hel påse att dela ut eftersom att krypen är som en getingstack. nej myrstack. alla sprang ut och aaa i stort sett där va livet över grabbar haha!



det är nu vi drar in till stan för att flippa uuuuuuut! alla ska åka vagnen wiiie

DENIS SOFTIC åker inte ens med sin egna klass utan han åker ist med khedder och chirak de e ju jävligt moget gjort av han kände jag asså haha! aja dem åker förbi stan och jaaa jätte kul va de haha ajuste jag hade 2 st nallar kvar till pishhe och strasse eftersom de går katedral

så hade ja inte lämnat dem än sen kommer deras traktor och dem ser mig inte hahaha jag kriiiiiiiiiiga och sprang efter och mellan traktorn o vagnen hoppa jag upp och gav dem , snubben stannar hela traktorn och flippa ur på mig men ja sa bara


- ursäktet.


sen åkte jag hem till strasse och den lilla svängen där hem till honom va jag med på radiiooon ahah fett chill fukka uuuur ni som hörde. Nu var det tvunget att planera här eftersom ja ska äta sönder hos 234 st till , åkte hem till honom du vet svennar sådär potatis, rulltårta, lax , pizzabullar vaaaaaaaaaaart fan e kycklingen brushan tänkte jag asså !`? haha nejdå brushan jag vet att de fanns kebabbspett de va ett plus. jag käkade lite iaf sen sa ja


- måste gitt gitt iväg men vi hörs ikväll, väl ?


åkte hem till denis - e - smörgåståårta sådär, salamibitar sådäääär, champinjoner sådääääär, kycklingfiléee sådär och sen väääääärsta goda tårtan asså ja doooog. nu va ja proppmätt och frågan va hur fan ska ja äta hos khedder som va lixom de fajnal. har nu ätit förrätt varmrätt så kanske bara kör på tårtan där, ja kommer dit oooooooooooouft nygrillade kebabbspett och bröd o fyfan ja höll på och dö asså hur gott de va där snackar vi om fukka ur. sen tårtan herregud de va nog den finaste tårtan jag sett på länge! men nog snack om käk jag blev lite hungrig nu fan . på tal om käk så måste ja tilllägga att jag sitter på tåget nu och första klass har ja tydligen fått haha fett kul ja sätter mig ner sen hon kommer me värsta mackan och ba va vill du dricka, ja ba va menaru vadå dricka ja har inte beställt nått. hon ba men de e gratis ja ba vaa så ja får mackan och dricka o sånt gratis hon börja garva smo fan haha alla som sitter här har kostym på sig och bärbara datorer de har ju jag med iofs men jag sitter ju inte och leker i excel och räknar ut aktier. ! haha de va lite kul så nu fick ja lite käk iaf. fukk that vi drack lite hos khedder sådär sen ja bölrja känna lite urflippination sen b lev de lite meeer asså herregud sen när ja kom till stan ! jag sprutade tydligen champagne på ågatan där vid riva och folk typ sprang haha asså feeeeeeeeeeeeeeeeeeeett kul hade ja inte vart så tankad på hur länge som hellst! alla grabbar de va så jävla soft asså de va länge sen vi alla fukka ur sådär,


Jeffrey, sevak, chirak, josef, fares, mike, samer, hagi, softic , sherwan, olof(svensk), strasse, kavve , pishe, khedder, eddin, josef libanes, tahar, assad , shan, nu gäller det fan att jag inte glömt nån här ajuste louis :D men nu tror ja fan de inte e nån mer joo elvis, men nu är det fa ingen mer och är det nån mer får ni kontakta mig så jag kan redigera. *redigering* haha BRIIIIIICE! haha en jäääävla jätte asså som kommit hem för att hälsa på. aja de blev helrör och därifrån blev de mesta jävligt stört, jag va på maxiiim platååå och bluee heaven sprang omkring med hagi och söp lite sådär härovar. faaaaaaaaaaaan va kul de va asså att se alla grabbar ta studenten och alla urflippade och alla på hype mode.  
 

men det som irreterar mig som jag har feeet ångest över är att jag lät aaaallt gå till spillo istort sett nu mena ja inte det du tänker utan kvällen. fukk de här fukk that och fukk dig, en tjej som ska börja spela bonanza fårn ingenstans och tror hon har mig runt sitt lillfinger elle nått men nejtack om du ska spela spel så är det redan gameover. för jag säger som softic tjejjer e lömska. okej inte alla denis e extrem när det gäller känslor, men de e sant man ska inte låta nån komma aldeles för nära in på en kanske, men asså va irrterande att man helt plötsligt från ingenstans ba flippar ur sådär. men vem bryr sig inte jag iaf jag vill bara säga fukk dig de e d : ) jävla valpunge asså herregud haha!


palla, tjejjer e bara problem och om dem inte e till problem är det nått lömskt bakom förståru :D


ajaaaaaaaaaaa vem bryr sig om de där ska slösa flera rader om en brud som en hund sådär sådär ja punkt.


dan efter hos sherwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaani!

riktigt soft faktiskt! vi grabbar va bjudna till en lokal där vi kom och satte oss ner och drar sisådär kanske 10 st pepsi haha! sen ouft ouft ouuuuuuuuuuuft då menar ja gaaaalet med mat assså riiiiiiiiiiiiiis berg med maaaaaaaaaaassa kyckling , sen lamm och tzatsiki och grönsaker och friterade grejer asså herreguuuud jag döda mig sj, men vadå de e ju där för att ätas ellehur sherwan som olof sådär ska spela pinsam haha! sen de va tåååååårta oxå jävligt god asså fan de har handlat om mycket mat här känner jag. och jag e oxå jävligt hungrig nu igen !


men jag ska snart gå av tåget och jobba imorn =( fett seeeegt måste verkligen komma på hur jag ska göra asså. alldeles för mycket tankar som bara snurrar.


Tack för en underbar kväll grabbar och all mat ni har lagat bara för mig !

jag ska till bistron och FUKKA UR!


eller nej fan jag kommer ihåg nu va tröööööööög ja va asså alltid när ja e fett full ja bara yrar ist för att haffa förstår ni man tänker inte på det förns man vbaknar dan efter. asså ja hade garanti då menar jag drulle försäkring men ja e så trög fan kom ja på nu, ja kunde haffat minst en hand upp sen två fingrar. asså de finns en tjej asså dööööööööööödar , asså ja kan men just nu pallar jag inte lägga ner en massa tid för de krävs taktik och sånt ni vet. ja tänkte spara här nu för ja måste av sen ja ska berätta .


nu sitter ja på hotellet sådär flippchill. men för att komma in på tråden igen att aaa det krävs tid och taktik, när man ska haffa en tjej allt handlar om taktik och hur man lägger upp hela grejen, sms ringa sådär snacka lite wajnnish och det löser sig alltid och då menar jag oftast. men jag har det nog i blodet det är där det måste ligga asså . men ja kan inte snacka för mykke här för jag vet hur de blir många tjejjer ni vet läser all den här skiten och skriver noteringar om allt därför måste jag ligga lågt för om jag avslöjar allt kommer allt tillbaka.


________________________________________________________________________________________


image53
MVH Softic


Är det såhär det känns o va lycklig?


Softic på micken ger den feta kicken, luta er tillbaka? JAG SKOJJA, "hahahahaha"

I och med att min manlighet lätt kan ta över min egna självkänsla, så tog jag bort min nogg aka blogg, kalla den för vad fan ni vill, men jag vet att ni vet att många guzzar gjorde revolution i sin ponani när dem läste min "diary". Ah ah ah ah ah

Nu har jag tagit studenten.

Studenten 07 döpte dem flesta den till, en del till typ,

"vi fucka ur 15 juni 07",

eller som kallar man den bara för "mitt liv tog slut 15 juni 07".

Hahahaha, det e sjukt, det känns lite som om man andas, men inte lever. Och då har det bara börjat. Jag har längtat som fan till att skolan ska ta slut, så man kan bygga sitt liv på riktigt, börja tjäna riktiga cash osv, skaffa lägenhet spela playstation och snacka aktier.

Men det e klart man kommer sakna skolan, SHIIIIIIIIIT tänk er bara nu ett liv utan skolmat, och alla guzzar jag fick i efterrätt. Det var liksom bara ta dem till toan vid gallerian där, sen paff paff paff och så var man lycklig resten av dagen, visst man missa jämt lektioner o shiiit, men man var ändå lycklig ärligt nu. Eller jag vet i fan, jag är så jävla osäker på nått sätt, jag vet aldrig hur jag EGENTLIGEN känner.

Det e som när jag träffar guzzar, alltså inte seriöst, men demek seriöst, jag får värsta känslorna, väääärsta känslorna jag börja skära mig i armarna och grejer, men sen det går typ 1 till 2 veckor, helt ärligt nu? jag tappar känslorna direkt, finns en miljon faktorer till varför jag tappar känslorna, och i och med att det e så många faktorer så blir jag helt yr i huvet,

OCH DET ÄR DÅÅÅÅÅ! Det är då jag älskar att aa ni vet, " hemma med en femma av det bruna o jag njuter"

Riktigt skönt är det att knulla också. Fan va jag har knullat många brudar nu. Herregud det e nästan lite sjukt att brudar fortfarande vill knulla med mig. Jag kan ju ha vilken jävla sjukdom som helst. Fast jag har inte eftersom jag testar mig. Jag hade skabb en gång när jag var yngre,, jaoooooooo va det kliaaa.. shiiit. Jävligt jobbigt, sen den dagen har jag inte velat knulla, men jag har knullat endå eftersom jag inte vill va sämre än någon annan. Lägg in mig i en "topp någonting lista" och jag kommer ligga 1a jämt. Nu hänger ni inte med, men det e bara för att e så fucking mkt snabbare, före än alla andra. SHIIIIIT om jag räkna alla brudar jag har knullat så lär siffran bli nånstans mellan 50-60 guzzar. Det e rätt så många för att jag e fortfarande ung. mitt mål e och ha knullat runt 200 guzzar innan den inte vill upp längre.

Många tror säkert att jag driver att jag har ångest lr nått för att jag aldrig knullar, men jag sitter här och är helt allvarlig, jag har knullat hur många tjejer som helst, och det är så jävla skööönt, alltså känslan i kroppen e fett tung på nått sätt. aja


Snart så måste jag tagga. Ska kolla på LFF som spelar i div2, som egentligen är div4. hahaha dem e sämst. Nä jag skojjar det e bara det att dem flesta lagen e väldigt tråkiga att titta på som åskådare.

Alltså när jag skriver " hahahaha" så skrattar jag inte ens. Så varför skriver jag "hahahaha"?

Dessutom börjar jag tappa flowet.

Jag träffa en guzz i några dagar. Hon e jätte söt och skitung. 15 bast tror jag. Och jag e 19, så jag e 4 år äldre än henne, men ni vet jag e chock osäker kan inte få så mkt bättre så jag hugger in på den här guzzen, börjar träffas lite smått, sen hon kastar mig i sjöön efter typ 1 månad tror jag. Allt så vi hade inte gjort så mkt, jag fick inte ens bizäz henne ingenting, och sånt jag gillar med brudar som inte är så lätta, så jag gillar den här bruden lite sådär, men sen hon kastar mig i sjön och jag mår chock dåligt i 2 dagar ungefär. Inte över att hon inte vill ha mig, utan för att jag känner mig keff. Typ som om jag är en keff kille, min charm funka inte inte, jag luktar kanske dåligt, sjunger falskt, jätte ful frilla, inga märkeskläder och trasiga skor. Allt sånt ni vet kommer upp i mitt huve, i 2 dagar funderar jag över vad fan det var för fel på mig, och det gör att jag glömmer bort den här guzzen.

Men det gör att jag funderar på vad fan det är för fel på mig som människa

Jag är inte normalicaaa, mmmm hh mmmhh mmuuuhhhmmm.

Sen jag börja knarka ihop med steve också, då det bleeeeeev chooooooooooock sköööööööööööönt. Vi trodde vi skulle kutta varandra, och steve såg ledningar till sitt hjärta och shit. ( nu sitter steve o garvar när han läser det här, eftersom han får minnen av hur sjukt det var, och nu kommer han att börja garva åt att jag läser han tankar och att det stämmer att han garvar, så nu börjar han garva åt att jag har rätt, och nu kommer han börja garva åt att jag skriver ner hela hans situation när han sitter och läser det här jag skriver om när vi rökte brunt, och nu garvar han åt, aa ni förstår.. osv osv osv)


Snart taggar vi till magaluf jag, steve, sherwan o loffan.

HERREGUD JAG KOMMER KNULLA HUR MÅNGA TJEJER SOM HELST.. HAHAHAHAHA DET E JU SJUKT SÅ MÅNGA TJEJER JAG KOMMER KNULLA I FITTAN. HAHAHAHAHA TJEJER FITTAN HAHAHAHA, KNULLA, HAHAHAHAHA

TJEJER E SÅ LÄTTA O KNULLA, DEM HAR INGEN MORAL SÅ DET E BARA O KNULLA DEM HAHAHAHAHHAHA HERREGUD TÄNK ER O VA TJEJ O FÅ I SIG KUK HELA TIDEN, BARA FÖR ATT MAN INTE KAN SÄGA NEEEEJ, TJEJER ÄR JU BARA SÅNNA HORER RÄTT SÅ OFTA, DET E JU BARA O KNULLA DEM SÅ HAR MAN GJORT DEM TILL HORER, HAHAHAHHAAHAH HERREGUD SÅ LÄTTA DEM E O KNULLA, KNULLINATION IN THE NATION? TUGG TUGG BYE


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0