heaven to hell and now im back were i started!

         2007-07-19 @ 20:10:18 / Allmänt

6/ 7 - 13/ 7

image68

Fyfaaaaaaaaaaan va kul vi hade magaluf
Jag vill tillbaka
ooooh va ja saknar bartendern som ja knulla
ooooooooh va ja saknar alkoholen och värmen

hahahha fukk de där bokstavligen! Vi har haft jääävligt kul tillsammans och då med en hand upp i luften och säger
att jag verkligen inte längtar tillbaka.
Men de va längesen man hade den där sköna känslan ni vet
man vaknar av att solen lyser i ögonen massa tomma flaskor överallt
en tjej ligger på toan en tjej har somnat på balkongen stackarn. Denis ligger där i sängen med handen i kalsongerna
medans Sherwan frågar bruden om han ska sjunga en sång medans hon försöker somna om och loffan han va ju aldrig hemma NEJ för han somnade oftast på en strippklubb haha!
Jag däremot är en alldeles egen femma och vill inte berätta om mina historier vi kan summera det såhär

 - Ajuste jag glömde att!?

denis säger : iiiiiiiiiiiiinatioooooooooooooooon

Back to reality oftast var det såhär ni vet när man är i sin tyngaste sömn hör man en jäääääääävligt jobbig röst

- EY GRABBAR VAKNA DE E SOLIGT UTE, VI MÅSTE GÅ O SOLA OCH TA VARA PÅ TIDEN

om ni lyssnar riktigt noga hör ni att där är Sherwan som säger de där.
och efetrsom man kommer hem kanske 8 på morronen och han vaknar vid 12 snåret så är det skapligt jobbigt!

Varenda jävla morron hörde jag det av grabbarna dock inte jag eftersom jag oftast körde bortamatch med hemmalaget.

Men en annan oxå jävligt jobbig grej va denis när han skulle ta på sig, eftersom han alltid
vill gå utan tröja och visa sina tattueringar hade han glömt hur man satte på sig ett enkelt linne helt enkelt.



Men mitt minne är alldeles för raderat för att försöka minnas

Men det är nått med utomlands att man alltid ska falla för en tjej
och jag driver inte Sherwan föll inte han höll på att få knäna avhuggna hur mycket
han dog för den här så kallade tjejjen sabina som jobbade på Casablanca men hon va faktiskt jävligt najs!
men att varenda dag få höra hur deras konversationer var i detalj va sådär men jag e glad för dig brushan!
Tjejjen jag fastnade för oooouft ni skulle falla, jävligt rolig faktiskt tänkte ett tag om hon va i min nivå
men icke självfallet. Men haffination ändå och känslor ändå och såklart det måste ni förstå!

Men sherwan vi va utomlands släpp taget nu broder : )  !



Vi har badat festaaaaaat ätiiiiiiiit haft huuuur kul som hellst och sex in the nation det måste jag bara påpeka !

Magaluf va ett jävligt chill ställe

1 dag bestod typ av att vakna gå ner till hotelles supermecado köpa en bagette softa sig i poolen lite
sen vidare till stranden köpa sen en sån här isvatten som blir till vattens medan man ligger där och chillnani. Jag har ju den där extremt fina brännan som folk döööööööööööödar sig själva för så jag e den enda som baadar ni vet. Sen säger jag alltid att jag är hungrig då hittar vi nått ställe käkar lite sådär KFC ohooj tyng ställe!
Bästa va chajniiiiiis haha loffan blev magsjuk =( men varje natt fan fett soft man gav 5 euro sen man får välja ris nudlar kött friterad de där och de där haha men back to tråden sen en powernap som vi kallade det på 20 min som alltdi resulterade i 2 h . vååååååra förfester herregud dem va tynga! fett peppade varje kväll och brudnani som hängde i vår balkong ska vi inte ens tala om. skulle ta flera sekunder att berätta.

- But this is not a ghetto

kom en från receptionen och sa till oss och det var ganska mäktigt efetrsom vi är från betongen!

ey vart va ja nu ajuste förfest okej sen man går ut sådär ni vet grabbarna grus en sväng snakcar med tjej säger hej va heter du blabla vilket hotell aha ja bor på  VISTA SOL aha vista sooool , sen låssas man e intresserad sådär o säger aa men vi ska dra men vi syns på casablanca sen . Sen drar man vidare till den glade viking där står alla och dansar jag går oftast in i mängden och tar på tjejjer och dme gillar det de e bara och ta o ta o ta sen får man nog och då ere dags att gitta till

CASABLANCA

det är där allt händer!

jävligt kefft ställe men de e där som haff in nation tour håller på sådär ni vet.

aja vi kastade mycket pengar på boxningsmaskin man ger 1 euuro så kommer det ner en jävla boll som man ska slå, och aaaaaa det var jävligt kul faktiskt!

- ey waiiit i give huuuuuuuuuuundred euuuuro
hahhahaha va heter de sånt här skämt ni vet som bara mitt lag fattar
asså nee inte ironiskt utan annat ord när ja säger de där fattar inte ni men laget fattar
vafan skitsamma

pallar inte vi summerar !

Jävligt kul resa och tack för den grabbar!



   

_________

Sen kom man tillbaka till linköping och tänkte faaaaaaaan va skönt men haha neeeeeeej!
sådär jobbigt seeg efter all dess alkohol och den där jobbiga hostan som dööödar kropppen när man hostar och i lkpg händer det inte ett skit och det är oftast grått och tråkigt

Jag tror en represant elle så stavad de väl inte aja såg på mig hur mycke jag hatar lkpg så han kom fram och fråga a ja tyckte om linköpings "sommarstad" haha ja trodde det va dolda kameran ja sa direkt driv inte vart e kameran vadå sommarstad.

Så jag bestämde mig att dra tillbaka till heaven så nu e jag finally här tillbaka på gotland i Visby där solen alltid skiner och allt e bara chillnaaaaaaaaaaani!
Just nu sitter jag på Sabinas o Joonis nya ute möbler och solen bara ouuuft shiny shiny!

Flyget hit hahahahha herregud satt baaaaaaaara en massa såna här ni vet korta shorts skjorta glasögon och backslicket dock markoolio satt på flyget för han har ju burmeister här en klubbish inte het som hamnplan 5 men ändå lixom .

___

Men nått ni måste hört e ju

- dicky is a hit pon di gal dem topcharts et

säg de me såndär dancehall röst som typ millionaaaaaaa

de står för dicken är nummer ett på brudarnas topplista

och va ja hatar när brudar ska försöka ni vet äga en men nej jag ska alltid äga

Ni vet jag tränar mina kvinnor att förstå att jag stänger av mobilen när jag är på jobbet
och därmed inte svarar på sms!
Med det vill jag visa ni vet att jag e en schööön bussiness man
Jag ber aldrig om ursäkt för ett försenat svar. Att hon försöker få mig att be om förlåtelse är bara
ett sätt att få mig att överlåta kontrollen på henne. Om hon försöker sätta dit mig med
"varför svarar du inte på mina mess? " , retas jag med henne genom att skriva " åååååååh laaady, har du saknat mig så mycket ? " Då blir katten tyst

ärligt vem har kontrollen över den ordväxlingen ?
HON eller JAG ?



nu ska jag bara njuta av ledigheten tills jag börjar jobba igen men alla ni i lkpg ha det jävligt skönt sis and bro´s
im oout!

Sist men verkligen inte minst

VÄLKOMMEN TILLBAKA BRODER!
jag e din bro du e min kho
tillsamans e vi khobro

efter jävligt många åm och men så är han äntligen tillbaka

Denis softic med sin exklusiva blogg
( www.semsudin.blogg.se )

image74

___

image73






Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0