förfesten innan hypemode!

         2007-07-06 @ 01:24:56 / Allmänt
image63

tjonahajj!
fett seg efter denna dag som resulterat i alldeles för lite hypemode!
klockan är dene mikket sent på natten men denis orkar leverera för nattgästerna
jag kör imorn
aiiiit 4 3 2 1 kööör!

eftersom steve inte hittar flowet, tänkte jag börja lite...
svårt o missa att vi åker till magaluf imorgon/idag (se det som ni vill, bara vi får skjuta i grottan, skojja)
a men det e svårt o missa eftersom steve hetat det på msn i nån månad nu, och han har cirka 200 kontakter på sin
msnlista, därav 175 stycken okända, som han själv påstår har lagt till honom för att han ska skicka sina berömda singlar.
vi åker kl 7 på kvällen, jag personligen jobbar imorgon som vanligt från 7 på morgonen, men vad ska man göra;
kvällen e ung, natten e bara barnet har ett par flaskor till om du vill göra något galet!
ingen av oss kommer in i hypemode. jag e inte orolig då jag vet det kommer bli kalabalik när vi väl åker,
steve är ledsen för att han har ekonomiska problem ( han vet inte vad han ska göra med alla sina pengar)
merre är ledsen för att han inte vet vilket vax han ska ta med sig till magaluf
loffan är ledsen för att han föddes svensk (förstårligt)
och jag har mått bättre, men det pekar faktiskt uppåt. jag har ryckt mig i kragen o blåst ut några rökringar.
___
yup yup
då varé min tur igen !
vakna för typ 20 minuter sen
dushat och packat lite kläder
och ute är dett fett med väder
Den här ön är i stort sett oslagbar

SO
FUCK IBIZA,  FUCK TENERIFFA , FUCK ALL THE ISLANDS
WHO CANT COMPARE WITH US HAHA!

Har man inte vart i Visby på Gotland har man fan missat en del av köping!
Det går inte i stort sett beskriva hur jävla kuuul man har där!

De flesta dagar innehöll alkohol om inte alla kan jag fan tro
Det började med att jag tog båten som BARA tog 3 h medans Gerald flög ner på 30 min
Så Gerald plocka upp mig och sen var det dags för HYPINATION!
Bytte om sådär du vet till flippkläder för det var invigning för HAMNPLAN 5
som jooni och Sabina har : ) !
ouuuft det va uppdukat för spårination vi kommer dit lite senare för vi hade
hört på vägen att fint folk alltid kommer sent, Jon ger oss 1 miljon drinkbiljetter haha! Och vilken maaat de fanns ouft ni skulle se kycklingspetten!
har bild på dem som blev öööver drinkishbiljetterna asså
Jävligt skön klubb asså! Eddie Cabrera spelade där nera house partyyy som fick hjärnan direkt att balla ur
Jag hängde mest där uppe med alla dessa wind it for me baby! grrr
Fulla som vi var skulle vi hem och det fanns bara en på gästlistan som fattades och det var ju självklart Sabina som gått hem tidigare för att hon spåååååååra ur haha! De e d man börjar bli gammal för många år i gamet lixom haha :P!



Andra dagen resulterade i att man var lagom bakis!
åkte ner till hamnplan käkade lite gårdagens filé mignon
Sen kom Sara o co
käkade sig på Olearys och alla käkade köttbitar som var rare och medium
welldone och jag vet inte vad haha! Själv körde jag på en helt okej burgare!
Sen hände inte så mycket gick ner till festivalen lite ( http://www.visbyhamnfestival.se )
sen in på klubben tog en drink softiantion gruppen gick hem men jag stanande kvar
hade lite ärenden där uppe att ta hand om ;)

dag tre ouft ni skulle se
gick på stan handlade lite kl'äder ouuft vilken galen jacka! sen  lura sabina på mig kalsonger o grejer
men de va väl okej köp ! Käkade på hamnplan haha sikka rätter Käkade anka för första gången
men de va fan gott men ja har inte kommit på en vem ankan är, om det är den där vita med stor orange näbb eller
om det är nått annat ?! men de löser sig nog. sen fråga jooni om ja ville ha en present haha som resulterade i att jag åkte till hotellet och skule ställa mig där med bilen , då gjorde jag det och det var Sofia haha från melodifestiavlen ( http://www.sofiaberntson.se )  som skulle sjunga lite oouft om hon inte va galen i mig asså, De första hon sa va
- e du från norrkjööööping ellääääää haha på en ful östgötska
skjutsade henen ner till scenen och sa att vi syns sen på festen ;)
sen blev det olearys för heeeeela slanten haha och om man inte va där missade man värdens föreställning!
vattenpipa, drinkar, shots och en massa flippination. Skulle egentligen vidare men olearys hade tydligen en karaoke maskin haha och jag äägde totalt gjorde värsta konserten folk trodde jag va från usa o ja vet inte vad ahha för ja körde på engelska innan ja börja sjunga och en gubbe blev söndertänd ba du måååste sjunga igen ooh du e så bra du gjorde oss så glada haha o ja vet inte vad. lite varning på de dääär asså! Sen aj aj efter den sången ja va galen tjejjer drog i mig men de va löögnt ja kunde hantera situationen och haffa japp ja haffa och hon va minst lika galen grr :P min grupp hade som vanligt redan gått hem så efter mina bravader käkade jag en shishkebab som fanns på vägen hem sen med kebaben i handen var det bara att ta den dagliga gången hem :D !

vakna upp yup yup
alla va fett sega men jag ville se ricky så jag tog promenaden och gick ner !
på vägen fanns det cyklar så jag gjorde en deal där och hyrde en cykel haha förstörni
inte baxx som i lkpg här hyr man cyklarna. men de va sooft. Träffade sofia och hon gav mig sin bakdel.



sen som vanligt vare käk som vänta sen tillbaka till festen och kollade lite på månsan zelmerlöf elle va han heter!
var väl helt okej men ändå lite smått gay
sen åkte sofie och dem hem då var det bara fääääästligan kvar
hamnplan , Gute där eddan cabrera va igen och fukkade med folks huvven
en riktigt rolig kväll med eeeeeeen massa dans blev ett par gram som lossa där kände ja asså sen
va vi tillbaka till hamnplan där sofia berättade att hon somna under madrassen och det noterade vi haha !

De går inte förklara Gotland ja sväär de e som en helt annan atmosfär
folk e så glada ni vet, de e fint  najs väder och det bästa är att man e där med dem bästa
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK SABINA och JOOOOOOOONi för denna vistelse
Ni har gjort den så gryyyymt rolig och feeeeeett najs
Nästa sommar lätt att jag ska jobba på gotland för när man e där sväär man
bryr sig inte om ett skit känns som alla bara lever sitt liv de e fan som utomlands man snackar med alla
och allt e bara så lätt såfort man kommer hit till lkpg depreziaaa direkt! de e så jävla sjukt men de e atmosfären ja lovar. Viiiiiiiill tillbaka till Gotland fan bästa stället .

ska släppa lite bilder fan börjar bli stressigt här åker till magaluf om nån timma o har inte ens packat!

image67

fukk asså måste gitt gitt och packa sjuuuukt stressad nu aaass! ses om en vecka måste dra till magaluf o fukka ur nu!











Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0