three in the nation!

         2007-12-13 @ 01:02:48 / Allmänt
Först av allt måste ja bara lägga upp fetaste bilden

image240

Va på väg till Skövde med min kära kollega men såg skylten på vägen och va bara tvungen att stanna
och infinna mig själv i FESTMOWDE!

Nu har jag börjat jobba och det känns jäävligt skönt¨
riktigt roligt folk och en riktigt bra TeamLeader
och ett jävla bra Varumärke man kränger så de e bara kuul
Har gått lite halvtrögt men vart ledig 1 månad och finns så mykke abb och lurar man ska lära sig
men idag sålde ja TRE så de va godkänt
skulle egentligen stå meeeeed hela bredbandsbussen



Men den fick ju naturligtvis inte plats så ingen MUSIK och inget JIPPO
men det var väl bara att göra det bästa av sitsen och dra fram ett tält
delade ut en jävla massa lussebullar och kaffe

igår käkade ja sushi gjort av en SM mästare år 06 haha



ni behöver inte vara oroliga för de där va inte de enda ja åt
för er som blev lite oroliga där

ladda hem Vincent - p.a.r.a.d.i.s.e.

Jag måste försöka komma in i ett game och börja fokusera på jobbet att bara kränga tills hela dan e slut
jag blir alltid så bekväm med jobbet och börjar chilla sådär ni vet men ibland kan de bli så mykke press
att man vill prestera men då sätter man oftast käppar i hjulen för sig själv som morsan brukar säga!
Finns så mykke man vill göra va hemma med polarna hela tiiiden och även Visby finns i mina tankar och INTE bara v .29 sis ! Men de e så svårt o prioritera om de heter så när man jobbar som jag gör, jobbar man inte cashar man inget och jag som sparar så mycket varje månad har ju inte egentligen tid o va ledig så mykke som ja brukar

men tiden kommer då den är inne och när den väl är inne kan ja göra vad jag vill :D

En som alltid ställer upp när man mår sådär är
Sherwan Rouzbayani
Han får mig faktiskt alltid att bli glad när ja ringer o säger de e sådär o sådär
eller det har hänt och allt e bajs men på nått sätt hittar han alltid nått positivt i det hela

Det finns ju massa jag har i mitt liv som betyder jävligt mycket
och det ska man vara jävligt glad över hur snett allt än går den dagen finns
det alltid nån som bromsar fallet och lagar punkan

okej mannen chilla!

the yeaaaar 2007 lider mot sitt slut och det är snart akut
vi inser snart khooo att ännu ett år har passerat
äään en gång kan vi konstatera att vi inte höll de där nyårslöfterna
vi kaxigt lovade på nyårsnatten även att ja inte gör sånt
men ändå kommer vi ge nya löften som är till för att brytas
men det kanske är det som är grejen att visa för oss själva att vi inte kan klara nått haha
viii tänker på året som bara flugit förbiii på alla nya minnen med både glädje och sorg
varje år är ett nytt kapitel i livet som Sabina säger
och inget år blir något annat likt förhoppningsvis
vi växer, mognar, träffar nya människor och får nya erfarenheter
låt oss alla höja handen mot skymowde och välkomna nästa kapitlet i vårt liv
 och rubriken lyder

År 2008

Pallar inte mer snack men ja kan bjuda på en goding
gonatt



Kommentarer
softic säger:
      2007-12-13 kl 13:02:03


hahahahahahaha! B-booooy !!! hahahahahaha
jag doog verkligen av garv när jag såg den där videon. mkt mkt tung. FIXA SÅN DÄR JACKA TILL BRORSAN!!!

Sabina säger:
      2007-12-19 kl 18:20:00


Du är verkligen inte en människa som alla andra.. Men det är därför du är så bra... Snacka om flipp..


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0