stress i nation

         2007-12-07 @ 21:45:09 / Allmänt

FYFAAN

idag var det stress kan jag lova dig
ja sa till césar en snubbe ja har utbildning med tillsammans att vi skulle käka frukost
07.15 för tunnelbanan gick 08´08
07,30 ringer hotellrummets telefon och han undrar vart jag va så va klockaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
07,34 asså fattaruuu va jag fukkade ur herregud va snabbt de gick men vi hann till och med ta tunnelbanan som gick hel de va stört va snabb ja va!

Idag har man fått kläderna , nya mobben och en jävla massa info
körde sånt där tråkigt rollspel mot varandra men de gick det med!

så imorn börjar de jobbas igen kommer nog ta nån timma men sen är man väl förhoppningsvis på
banan igen får ja hoppas!

och idag har jag varit världens duktigaste haha och tvättat strumpor och kalsipper i handfatet
det gick sådär men morsan min hann ju inte tvätta eftersom ja åkte iväg sama dag som Tree ringde

 



ja veeeeeet hur duktig som hellt känner ja mig!

Strasse och Co verkar ha det jävligt najs i Thai deras resa kan ni följa här

http://www.resedagboken.com/Default.aspx?documentId=24&section=journey&journeyId=251679&userId=194286



sikket välkommnande man får här på hotellet
tjooooooooooos!

Sitter o kollar på IDOL och amanda fan ja tycker hon är jääääävligt bra ikväll sådär
glimten i ögat hon vinner säkert eller nej bättre om hon kommer två för dem går det ju alltid bäst för

fukk it pallar inte ciao bella


Kommentarer
Akki säger:
      2007-12-11 kl 14:07:39


Släpp då... Hur går det på nya jobbet?


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0