1 månad hemma!

         2007-12-05 @ 23:20:58 / Allmänt
och ja tror fan det va för mycket

jag har varit arbetslös , festat sönder , hängt med gänget , köpt XBOX 360
och delat ut pengar till svenska staten!

När jag sa upp mig kändes de jävligt sjukt faktiskt att aldrig mer stå vid
en Glocalnet monter som jag gjort i ett helt ååår lixom



Men det är nya dagar och då måste det självklart komma en nytid!
men måste ändå säga att jag hade en jävligt fucked up tid där innan
jag fick svaret av att jag fick jobbet på  image217

för det var nämligen så att Jag , Robin och Alex sa upp oss och trodde vi gjorde världens bästa grej så går Glocalnet ihop med Telenor och blir Telenor Xpress lixom men nu ere ju

shit the same cause I do like back in the days with a new name.

Det har vart jävligt skönt att va hemma men en månad i bara Linköping de e sådär asså, nu förstår jag inte ens va ja snackar om för lkpg e ju min hometown lixom och där jag bott i 20 år. Men nu snackar ja om det som om de inte ´vore min hemstad, Har ju åkt omkring i Sverige i varenda jävla stad och kommit hem sådär 3 dar ibland en hel vecka men man ser lkpg på ett helt annat sätt då man uppskattar allt så mycket mer då och folk till och med erkänner att dem saknat mig,  men hur kan det inte bli eftersom jag för in så mycket glädje in i folks liv haha precis som min fadder unge gör till mig

image229

Steve JR

Varför han fick mitt namn va för att jag ville känna en sorts koppling och nu undrar nu säkert varför han är så ledsen
det är för att jag har haft paraknas en tid nu och cashen måste fan tas så de har vart sådär med mat & logi fronten
men nästa månad då lovar ja, då e ja fan tillbaka!

Kändes jävligt sjukt idag när Peter min nya TL ( Team Leader )
ringde mig 12 på dan o ba utbildning imorn du får resa sen o hotell blabla
snacka om att ja kände mig stressad från att chillat varenda jävla dag packa väskan och ut på turne igen
men ja känner att fan ja har inte tröttnat på skiten, ja trodde det men vene de verkar inte vara så för de e faktiskt kul förutom för er so blir trakasserad iofs :P
Men vafan ska ja göra i lkpg de finns absolut ingenting o hämta sväär kho de e så ja känner okej att jag har min flickvän där min familj och mina vänner och aaa de va väl de men de e väl fan inte så mycket o stanna för haha nejdå seriöst sthlm är nog ett bra ställe.

Men de känns ändå som att de e nu kanske man splittras inte sådär men att folk börjar ta tag i grejer

Denis har börjat jobba på riktigt och drar in sjukt mycket stora summor , dock inte mer än mig men ändå BRA JOBBAT! Plus att han skaffat flickvän och det är sjukt jävla otroligt bra, först trodde jag det var ett skämt men det är faktiskt så och jag är glad för hans skull men ja kan fan ändå inte ta in det men skitsamma haha, fast nu tänker ja , kanske inte fick skriva det här men aja ring om ja ska ta bort det .



Sherwan ska in i LUMPEN och det är fan starkt jobbat , han e väl ända blatten i lkpg som gör det tror ja när ja tänker efter  HAHA NEJ louis kom ja på nu men aja de e fan bra med lumpen ja tror man blir en riktig man av det men ja har såna där böcker hemma hur man ska uppföra sig vid matbordet o fixa tjejjer blabla men Sherwan åker ända ner till Karlskrona och jaa det kommer bli jävligt tomt för med honom snackar man ändå jävligt mykke om .



Nicklas " strasse" Ekström är ju i fukking jävla THAILAND kan ni fatta eller haha i 3 jävla månader oxå det kommer kännas sjuuukt tomt utan strasse i gänget , han är en av få svenskar som är jävligt sköna som ändå har sådär samma humor och kan vara jävligt rolig ända nackdelen är att han vill kramas mycket men det kanske släpper i thailand hahhaa! 



ame fukk de här orka dra värsta redovisningen om allt

image234

Den här månaden har vart jäävligt lång faktiskt i början där va ja nästan i depress mowde men jag köpte då
ett xbox 360 med fifa som jag ääääger på!
Vann faktiskt tillbaka fifa bältet igår från Denis och de va jävligt skönt !





mål mot aa gissa DENIS !

sen också har ja kommit på hur mycket vi klagar
Att klaga är någonting vi alla är jäävligt bra på vi tar oss lixom tid att klaga på en hel massa saker vädret, hur dåligt vi mår, och t.o.m att man måste joooooooooobba I mean , WTF ? borde man inte se det som en kanske belöning ? neeej wallaaa man klagar på allt och vi gör aldrig nååååååååååååååått åt det senast ja tänkte såhär va igår haha promenaden hem viii tar oss alltså tid att tala om hur dåligt nått är, utan att åtgärda det. Är inte det så grymt onödigt? Men det är väl bara så helt enkelt, människan blir aldrig nöjd.

men nu orkar jag inte mer ska bara försöka hitta den där sköna tjejjen på tuben!

fan ja hitta inte men skitsamma




image235

Kommentarer
Sabruna säger:
      2007-12-06 kl 13:36:40


En hel f*cking månad i Lkpg och inte ett enda besök på ön! Jaja.. Det ska jag komma ihåg vecka 29!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0