å n g e s t med stora bokstäver!

         2007-04-12 @ 00:38:08 / Allmänt
kom till sthlm i söndags och åker hem imorn eller inte hem ska jobba i eskilstuna menar jag!
softa dagar ni vet sådär jobba tjäna sig lite parish sen hem till släkten o leka lite.
men igååååår jag fick böter 2400 :- ångest ångest och lite mer ångest och för vaaad
jag orkar inte ens berätta haha blir bara fett lessen. nu e jag fett mätt oxå vi va i stan och
käka med Sevak jeffan och nåra brudish till cääääääärro aee fan pallar inte mer  men med tanke på OM

maan ska aldrig blunda för sin egna smärta, även om andra har det värre så räknas fortfarande ens egen smärta ellerhjuuur . man har alltid rätt till att må som man vill, man kan ju inte alltid vara lycklig, man kan inte alltid ta hand om alla andra, ibland MÅSTE man wallaaah faktiskt även sköta om sig själv lite granna pyttipanna, speciellt då man mår dåligt man ska få tid för sig själv när man vill, man ska få gråta när man vill, man ska inte behöva tänka att andra har det värre när man mår dåligt, man ska få må dåligt tills smärtan går över och det vet man aldrig när den gör. 

Softic´ säger: eeeeey steve ja ber dig länka min nogg på din sida så alla kan kolla fan,
va ere här alla kommer o läser din o ja vet inte vaaad

ѕтeνιєєє|| lev dagen som om den vore din sista! säger: haha de lööögnt ska se va ja kan göra din orre !



så ja ber er snälla gå in på www.nogg.se/softic lämna en kommentar åt brushan han lever på uppmärksamheten

 






 gittar från verkligheten






Kommentarer
Anonym säger:
      2007-04-12 kl 14:01:33


Bruushan! Det där är inget att hänga läpp för.. Vad då.. Vad är igentligen 2400 när du fick behålla ditt körkort som du först blev av med? Ha? Just det en fis i rymden.. Det löser sig... Alltid! Och du vet väl att efter regn så kommer solsken! O det gillar vi! Peace!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0