one lööve is all you need!

         2010-03-08 @ 20:34:48 / Allmänt

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej : )

asså fan jag försöker skriva i bloggään men ni vet de där ljudet från facebook chatten ploppar upp hela tiden. Låter typ som harbajs. plopp plopp plopp och svarar man inte blir det som ett virus som drar igång så måste byta sida eller vad man ska säga hela tiden. Men jag tänkte backa tillbaka twu days är ni på ?

SÖNDAG

























LÖRDAG

Hur sjuukt va inte det där då ? Vi har nu verkligen backat tillbaka tiden 48 h men ändå så sitter jag här en måndag och skriver haha orka nu ska jag sluta va så jääävla rolig. Lördagen började med att dra ner på GRÄS och inskaffa sig lite sponsor kläder för kvällen. Vadå sponsor kläder tänker ni ? 
Ja vafaaan de e väl som fan klart att jag har sponsorer eftersom jag har den Tungaste och Fläshigaste bloggen och även att jag är den fläshigaste snubben on earth kan man säga sig. Jag började med DBRAND jackan huuuuuuuuur många har inte den nu ? Jo precis jag är ambassadeur för GRÄS kan man säga ni vet sådär ansiktet utåt. Alla fråga ju vart kläderna kom ifrån i lördags så nu har nu svaret its GRÄS så gå ner till Jocke och köp er något fint. Alla som hälsar från stevieee.blogg.se får 10 %ALLT!



Jacka - HUMöR
Tisha - HUMöR
Humör - Party aka flipp mooooowde

Humör= Ett fläshigt märke från Denmark

Men iaf kvällen började med lite FIFA och rödvin helt jävla otippat men Feeejjnt vare iaf.

Asså när ja ska skriva så tar det så jävla lång tid o publicera hela inlägget för ja måste jämt ha skön musik på för att komma in i writemowde men ibland kommer dem här dängorna man ba måste sjuunga med i och då blir det svårt att sjunga och även skriva lixom men okej tillbaka till röda tråden.

Åkte ut till Grebo för att fira kussen Sofie aka Shanaz som fyllde 20 och redan innan vet man ju att det kommer spåra men jag lovade mig själv att INTE gå ut eftersom jag redan var krasslig som fän! Men det va lika trevligt som vanligt och vi kööööööööööörde flippen och OM vi gjorde haha. Lite käk och partymowde ute i vischan som sedan slutade med en riktig jävla SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW på platå! Det var sjuuukt länge sedan man hade så kul haha de va helt flippat. Jag och Sherwan dansade nog sönder hela golvet. Folk kom fram och ba shit va ni dansar haha men det va jääävligt skön musik och jääävligt massa dricka. Pop champoän , shots, drinks , fish jaaa allt. De va som uppdukat för spår och det gjorde det ju haha ganska rejält. Fanns ju en video men den är ju som saagt gooone!



Det är oss dem kallar BRUNBJÖRNARNA







Shanaz , vilken jävla födelsedag du fick! Kollar igenom bilderna och mitt smile är större än solen.
Men jag tror inte det är större än det du hade hela kvällen i lördags. Har nog aldrig sett dig så glad som då.
Den enda som saknades var Storasyster och kvällen hade vart fulländad men vi gjorde det ganska bra ändå.
Är det något vi är bra på så är det fan att fira våra födelsedagar som om det vore den sista dagen på jorden.
Det will tell ALL IN! Jag hade sjukt roligt och lördagen den 6e mars måste man nog skriva in på CV:t! Jag blir så jävla
glad när jag tänker på hur nära vi alla är varandra, men lite ledsen blev jag faktiskt när du och Malin köpte LIKADAN jacka som mig!
Fast jag kanske är din förebild vad vet jag hahahaha! Du och dina Sis kommer alltid vara mina sis. Likaså som din mamma
är min mammas kött & blod. Grattis igen Shanaz aka Sofie, jag kommer nog aldrig säga sofie men det gör jag bara för att alla
som läser bloggään ska fatta vem man menar haha! För mig kommer du alltid va SHANAZ BANANAZ.


Vilken show vi gjorde i lördags, dansa som in i heeeelvete brorsan. Det va knaas on the dancefloor. Vi satte på alla mowde som fanns
och vi bjöd på fläshig dans!

Det här inlägget gjorde du bra steve!


AXWELL PÅ HAMNPLAN 5 VISBY 2009 17 JULÄÄÄÄÄY
(Den här videon tillägnar jag dig Shanaz, Jag tror du missa det eftersom du SOV ; )....)


LIFE







Kommentarer
Roy säger:
      2010-03-08 kl 22:12:53


Tüngaste bloggaren efter mig, bra gjort grabben!

Shanaz säger:
      2010-03-08 kl 22:20:32


all min kärlek till dig Steve. Du är bäst och definitivt en förebild för mig

Så fint <3 ..

bjunbjörnar forever

Josefine säger:
      2010-03-09 kl 17:00:40


svar: hah, kanske dem senaste gångerna jag träffat dig ja, men isch


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0