Doodle Jump!

         2010-03-20 @ 11:29:04 / Allmänt

Vem fan har inte Doodle Jump i sin iPhone ? Har du det inte är det verkligen dags att hoppa in på
APP Store och tanka hem det. För det är fan sjukt kul och mycket tiltande spel enligt mig...




Har du bättre scoooore än mig ellääääääääääääääääääääh ?

Men det roliga är ju att snubbarna bakom spelet har tjänat in 7 millar VAR efter att Apple har tagit sina 30% haha jätte sjukt tycker jag då egentligen spelet är sjukt simpelt , man ska lixom bara upp upp och ännu mera upp och det tar väl aldrig slut... Men bra jobbat grabbar!

För mig är Doodle historia det nya black är ANGRY BIRDS!


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0