My Godson : ) !

         2010-02-16 @ 08:43:55 / Allmänt



Såhär liten va du senast jag träffa dig 4 månader sen.... Blir ledsen när jag tänker på det att man låtit det gå så lååång tid!!

Igår var väääärldens bästa måndag när man åkte till Grebo och fick träffa Sis och vääärldens sötaste Noel. Jag är typ i helt extas hur glad jag blir av att träffa dig, och idag ska du komma förbi jobbet med :D!!!!

Har tyvärr inte tid för kollage så får post som pics...



Noel va lite trött och suurig ibörjan



Noel får paket av Godmother



Son och Mother



 

Fick present av Godfather meeed, va vi ska steka tillsammans i sommar haha : ) !


 haha vilken min!



Man blir trött av att va sötast i stan och att alla ska leka med en haha!

Noel Baba, I Love You Boi !


Kommentarer
Anonym säger:
      2010-02-16 kl 09:34:18


Jag döööööör va söta!!!!

sofia säger:
      2010-02-16 kl 20:54:11


herregud så söt!!!!!!!

Matilda säger:
      2010-02-17 kl 15:51:18


haha tack så mycket :D kul att du tkr så det ;)


   BLOGG: http://lbm.blogg.se/
beata säger:
      2010-02-18 kl 12:25:53


ameh va faaan! haha kan jag komma över med datorn i kväll då? så fixar vi skiten så jag kan börja använda den när direkt när jag kommer hem ?


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0