a new world in the morning?!

         2010-02-10 @ 00:37:57 / Allmänt
just sitting and filosofin´ och finns ingen röd tråd om du letar efter den



Brukar du tänka så nångång?
Att du vill ha en helt ny värld nästa morgon du vaknar
Inga problem som vilar över bröstet när klockan ringer
Inget spec att tänka på som fukkar din brain
Att du har mer pengar i fickan än när du gick och la dig
Ett sms av en kille/tjej som sa gonatt efter att du gick o la dig
Att du vakna försent till ett jobb
eller att du har flera missade samtal för att någon va orolig över just DIG
tänker du ens på att man ska vara glad för att man ens vaknade upp
googla , hur många dör varje dag och kom tillbaka
vad fick du för svar min vän, maybe 26 000 små barn....
26 000 fukking baarn, det är så många som min släkt din släkt och många flers släktträd * 12345
som inte vaknar upp imorn, som inte får träffa sin mamma eller pappa EN gång till
undra om dem hade samma problem som du och jag?!
eller räknas våra problem som riktiga problem
eller det finns väl ingen kalkyl man kan gå efter som räknar ut om ett problem verkligen är ett problem
det man glömmer bort är iaf att ALLA har problem stora som små
som min mamma brukar säga problem problem, everybody got them

Men en sak som är lätt att sääga är iaf att
Du vet väl om att det är bara DU som väljer vad du vill göra och att varje ny morgon är första dagen på ditt nya liv.
Kanske svårt och ta in men det är sant. Varje morgon du får lyckan att leva en dag till på ditt liv så är det ju faktiskt första dagen på ditt nya liv som
du kan välja och påverka. Du kanske helt plötsligt börjar hänga med ett annat folk, du kanske säger upp dig och flyttar till en annan stad. Du förlåter
kanske din värsta fiende and soooooooooooo on !

Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet.

Igår var jag iaf hemma hos Mamma och familjen : ) Mamma och Baaba hade bröloppsdag och hade lagat mat och en riktig svennemåltid faktiskt.
Rådjur eller de kanske va ren eller nu blir ja fundersam om ren är ett rådjur?! Iaf nått av dem två sen lite småstekt potatis , lök o nån sås!
De såg feeejnt ut men ni som känner mig vet att jag inte gillar såndär mat så det fanns självklart RIS med kyckling och lamm hihi : )!
Köpte ett hänge till mamma som hon kunde ha i sitt säääbo armband hon fick i födelsedag, ett litet kors. Kassörskan fråga om det var till min tjej o
jag sa nope till min mamma hon har bröloppsdag idag då sa hon faktiskt oj vilken snäll son du är. Ofcourse : )! Pappa fick lite trisslotter o sånt
haha för alltid när jag köper nån tröja frågar han om jag har kvar kvittot för han inte gillar färgen blabla :P



Sen hämta jag hem min lilla bebis tavla som jag saknat så mycket och spika upp ovanför sängen!
Vem kan få för mycket av tavlor på sig själv hahaha?!



Fan va söt jag var när ja va liten asså, folk måste sagt till mamma hela tiden oh va sööt han är din son ,ja önskar att min son va lika söt och gyllenbrun han med.
Sen måste ju alla tjejjer älskat o leka med mig, jag ser ju fan ut som o komma direkt från heaven med det där säljar colgate smilet;)

De va lättare när man var liten då hade man inga problem. Då va man kanske problemet själv haha

Gonatt people troligen får jag vakna imorn med....

Kommentarer
Frida säger:
      2010-02-10 kl 15:02:53


Så sant... Haha va söt du var som liten ( : !

Stora syster säger:
      2010-02-10 kl 22:26:22


Måste man inte ha tänder för att ha cologate smile? Kram

steVe säger:
      2010-02-10 kl 23:42:08


Haha sant, men dem e ju påvääääg! Kom till lkpg NU!!

Pishe säger:
      2010-02-11 kl 02:47:51


mannen,, that was some deep shit.. fan tänk om jag inte vaknar imorn, jag brukar ju ha oturen att råka ut för olyckor ! =S..



sköt om dig breee..

beata säger:
      2010-02-11 kl 17:25:11


sånt armband har jag med uuuuuuuh ;)


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0