Julstressination!

         2010-12-22 @ 20:15:55 / Allmänt



22 December min vän. Det är heeeeeelt sjukt asså jag har inte ens koll på dagarna. När man jobbar i en 3Boutique i December hänger hjärnan inte med riktigt. Det är sjukt kul men det är mycket stress, siffror, mobiler, bredband, erbjudanen och maaaassa annat man ska ha koll på. Men man ska inte klaga bror för December betyder cash mycket cash som i 5fläsh.

Nu är jag ledig 3 dagar men jobbar såklart dagen efter juldagen haha så det blir nyktert på juldagen, NOT!
Inte en enda julklapp har jag köpt heller men det får man väl ta imorn, inte ens julkänslan har jag fått än men det beror väl på att man inte bor hemma längre och pallar inte pynta något hemma för hemma hos mig regnar det från taket och har en fuktskada i köket men så är det väl när man bor hos BOBLÖT som sabina säger.

Om jag ska va hundred procent ärlig så vill jag inte ens ha julkänsla iår för vi ska inte fira som vi alltid brukar göra med 100 pers för iår är aaalla på sina egna håll vissa i sthlm andra i Sri Lanka Gudsonen på Gotland och i resten av Swedia. Men thats LIFE.

Om vi inte hörs eller syns så önskar jag er alla en fantabolous Jul!
Ät en massa füüd dela ut mycket kärlek och sen så hoppas jag du inte glömmer skänka en tanke eller en pray till alla barn runt om i världen som inte har det som maybe you and me have<3!


PS. NOEL HÄLSAR



EAT MY HOUSE!



Kommentarer
alexsandra säger:
      2010-12-23 kl 22:58:27


Så sööt!


Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0