Fuck this shit!

         2010-12-27 @ 21:55:51 / Allmänt

Du vet precis hur det blir när vi bråkar.

Blir så jäääääääääävla irriterad på att jag ska lägga upp bilder på FB sen när jag valt alla och den laddat upp skiten ja då ska det inte funka så jag gör det verkligen IGEN och samma sak där. Först tänkte jag ta ganja man och slå sönder skärmen sen kom jag på att jag har ingen skärm utan bara en vanlig vägg så det skulle bara bli hål i den. Men som Denis Softic sa - Steve, va positiv vi sa ju det. hahahahaha egentligen sitter jag ju inte här o garvar men jag garvar i huvvet o därför skriver jag så. Mitt huvud hänger fan inte med och jag känner mig sjukt bakis men man kan väl inte vara bakis dagen efter och sen en dag till ?!

Julen va skitsoft. Åkte hem till orten och delade ut klappar till familjen och käkade massa god mat. Världens mest svenniga Julbord som Amel sa. Försökte att inte lacka ur eftersom det var jul och det gick faktiskt bra. Köpte en sodastream till mush o farsan dem blev glada tror jag. Shanaz aka Sofie med Sara var där också och spred lite kärlek. Sen åkte jag hem till min crib faktiskt och softade ner med Denis och Pishe. Ingen av dem firar väl jul egentligen men det var snällt av dem att dem kunde kika förbi haha.



Måste ju visa vad jag fick av Gudsonen ja.


Nu fattade jag vad han menade när det stod på lappen jag fick "För mig är du lika speciell som presenten"
och i mitten av armbandet är det ju en SVART DIAMANT och det är ju typ så man kan summera mig om man bara får använda 2 ord.

de här e så jävla typiskt. jag som skulle skriva mammans inlägg och skriva om juldagen med men denis ringer i telefonen och antar att han ska komma förbi och chilla och vad gör man inte för en vän. Jo lägger keyboarden åt sidan och får ta det en annan dag helt enkelt.

kan bjuda på en bild.

BRUNBJÖRNARNA<3


Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0