Make all you can, save all you can, give all you can.

         2009-11-07 @ 03:32:58 / Allmänt
Yes då var man påt igen bror! Vadå !? Jo uppdatera den här blöööggen !

Idag börjar bloggandet tidigt för klockan är three fortithree on the morning och dem första linesen är kastade !

Idag är inte en vanlig dag för nu såhär sent i natten har morgondagen helt plötsligt blivit lördag och jag befinner mig inte i Sverige utan på GOTLAND !
Man känner dock inte utomlandskänslan än för det var så jävla kallt ändå när man klev av båten men det blir nog varmare imorn !

Först så vill jag tacka alla grabbarna för igår det var en sjukt rolig kväll. När man går ut så är det inte alltid att kvällarna slutar på + fronten men sen finns det dem här kvällarna när alla är på HYPEMOWDE som det kallas och alla bara kör sin grej och flippar mäxin to the hundred! Vi hoppade upp i taket gjorde show som Mutumba 2lax9 , haha inte du Strasse du körde en hysén ; ) Sherwan mr Rouz va dock inte med då han skulle åka till Sthlm tidigt morgonen därpå och det kändes av i stämningen att något var fel men några tior och shots senare in på kvällen var vi som flippade snubbar på koksalinor. 

 




Ska vara här in the Visby ändå till Måndag så det kommer bli jävligt chill och mycket skönt hänga i gäng. Stackars Shanaaaz som får vara hemma i Grebo och åka moppe :P

Men innan jag trycker på save så tänker ja va så snäll och fixa låten som jag vet ni hört men inte aaaalls vet vad den heter eller hur man får den på datorn!

Sean Kingstons första artist på sitt nystartade skivbolag!



Nu när jag trycker på den här länken så kommer jag till sidan där jag kommer få ladda hem den sköna låten, men då ingår jag också i ett cyberavtal att jag ska buga och bocka när steVe kommer gåendes och att jag alltid låter honom va över mig i alla lägen haha, YES!

Godnatt

Kommentarer

Visa din käärlek och skriv något:

Kasta ditt namn här! Anonym ? Du e KEFF
Kom ihåg mig?

E-maaaail:

moï har den TUUNGASTE bloggen, här ger jag dig free Reklam

Ge mig kärleeek, DONT HATE!

Trackback



 
Blogg listad på Bloggtoppen.se





RSS 2.0